I dag igen :)

Ja, jag har nog fått in en liten vana å skriva ett par (en hel del) rader innan jag lägger mig för å sova:)

Även fast jag inte bor själv lr har nån mysig pojkvän att krama på innan man somnar på hans axel så måste jag säga att jag trivs ganska bra, gäller ju att göra de bästa av situationen:) Jag har min Julia (vovven) och mina bebisar Siri och Tompa som sällis. Och så kan man sitta å mysa i sängen å surfa runt lite å glutta på TV:n, har ju en liten ritual så här innan jag somnar; kirra lite te, på me TV:n å datorn, tända lite mysiga ljus, bädda ner sig i sängen å kolla på "2 and a half man" och "How I met your mother", 2 av min ABSOLUTA favvo-serier:) Helt enkelt klockrena!!! Sen så skriver jag nåra rader här, stänger så smånigom av å burrar ner mig under täcket å fortsätter läsa nåra sidor i boken:)

Jag trivs som fisken i vattnet, frågan är ju bara hur mkt bättre jag skulle må om jag hade en "andra hälft"...jag skulle va prinsessan av Malmskogen ;) Men men, min prins dyker förhoppningsvis upp helt oväntat nån dag, man ska inte hålla på "jaga"...funkar ju fan inte...näääeee, nu *drömmer jag mig bort*...:)

Vet ni vad, Ni som gillar SNABBA båtar eller bara vill göra nå kul BÖR gå in på den här hemsidan
www.powerboatcharter.se

image312

Här har ni den...

Det är så att pappan till barnen jag e barnis åt har startat ett företag (de här). Verkar hur grymt som helst, man kan  exempelvis komma till  "svensexan" i denna båt, ta en sväng mot Sandhamn,käka å chilla lite å sen dra tebax...perfa för  ett företag som vill göra det "lilla x-tra" tillsammans (tror farsan ska göra de me sitt jobb) men även kul om nån fyller år osv, tror man t om att de fanns möjlighet att ta en "krogrunda" - man blir ditlämnad+hemkörd (schysst entré asså)...typ...riktigt cool affärsidé måste jag säga!!!
Själv så ska vi ut på en sväng i maj nångång *längtar* , men läskigt, e ju en av de snabbaste båtarna som finns...HUA..."Jag kan åka båt, jag är inte rädd" hehe...(lite för trött nu tror jag hehe)

Näääeee, nu börjar klockan,som vanligt, att  ticka iväg så tror att de får va nog nu...visserligen börjar jag inte förrän 16.30 men måste ändå fåå mina skönhetstimmar, ska ju jobba dubbelpass hela helgen:( Njae, inte sön. kväll...då blir de bus me Niniz:) Ska bli jättekul! Har ju saknat dig sååå!!!

Btw håller på å planera "Tärnaby-trippen" nu oxå, blir nog v.13 på torsdagen...wiiieee:) Sandra, here I come..dock utan skidor...ska åka stjärtlapp hihi:)

Nu ligger boken å en ny vveckorevyn å väntar (korsorden e ju klockrena  för dom kan ju t om jag lösa hehe)...så...


Sleep tight, I will ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback