Kattmormor=)

Japp, halv 4 inatt pluppa unge nr 1  ut sen kl:4 pluppa unge nr 2 ut=) Så nu e jag kattmormor=) *stolt* hihi..." små friska tjockisar va de som pluppa ut! Men jag undrar om hon klarat det utan min hjälp? Hon har nämligen haft problem förut, hon e ju så pyttepytte liten Siri...men barnmorskan Carran rykte ut å hjälpte till...wiieee superwoman ;) Skämt & sido...Men ont hade stackarn=( Fick massera å massera...Men nu har jag bäddat ner henne i en liten mysig låda me kudde & filt,hon sover som en stock!!! Skulle nog fan jag oxå gjort efter en sån där jobbig förlossning=(

Neee, nog pratat om katter nu!!!

Hehe, det e Saltkråkan på TV...klockrent ju=) Va min absoluta favoritserie när jag va liten...så himla mysig, Farbror Melker e precis som min pappa hahah=) Och jag skulle inte banga att bo sådär heller!!!

Jaha, å så var det helg igen=) Veckorna går så himla fort...bra tycker jag(iaf nu)för då e vi ett steg närmre våren *längtar & drömmer mig bort*...utanför min friggebod är det le så där brukar vi ha bord & stålar och så fort våren kommer ska jag bänka mig där, e ju sååå mysigt med att sitta där, med en filt, kopp kaffe å en bra tidning...NÄÄÄEEE!!! Nu får de va slut på de här SKITVÄDRET!!! Uscha!!!

Ja helgen börja väl inte så bra för min del,igår morse tyckte jag att jag va värd att åka Taxi till läkaren eftersom jag knappt kan gå, å de e en bit å gå från bussen till sågv. när man går som "halta-lotta" me kryckor...väl där så fick man ju självklart sitta å vänta 1 timma sen så skicka han mig vidare till Täby för att röntga fot+fotled. Sen ficka man vänta IGEN men svaret va iof positivt, inget var brutet, så inge gips=) Får leva me lindad fossing och kryckor nåra dagar ist å det kan jag leva med, men värken skippar jag gärna...FY FAN va ont det gör!!! Men vafan, de e bara att bita i de sura äpplet, man kan ju ha kul iaf=) Åkte taxi 3ggr varav 2 av ggr va sjukresor på 1 dag, inte mig emot hehe...soft ;)

Somna vid 5-tiden på kvällen igår för va TOTALT slut!!! Vaknade ca 01...å då va det bara att invönta  förlossningen, så nu sitter jag här å e inte trött...Bella stövla in här oxå, hon ska dra å jobba stackarn=( Men jag ska göra lite myspys tills hon kmr hem=) Attans bananer vilken snäll syster jag e=) Tänkte köpa lite gott dipp, lite chirre sen massa goda grönsaker som man kan dippa..."yammiiii"...men de enda som känns jobbigt e att de e lördag å då vill man ju GÖRA ngt!!! Men eftersom jag e typ handikappad å Bella ska upp halv 6 imorn så får de bli hemmakväll helt enkelt...Men innan de blir myskväll så ska jag klippa mig wiiihooo=) å sen sola åsen fika me mormor & Svenne å sen va barnis 16-20...fullspäckad dag så kan kanske behöva ta det lugnt ikväll=)

Men imorn, OM Nina mår bättre, så e de "mupparnas-afton" hihi=) Hoppas du mår bättre Niniz!!!

Njae, om man skulle ta å läga sig i bingen å försöka blunda lite...ja, så får det bli!

Ni ska få se de första bilderna på Siri å bebisarna bara...

image347

        

Söta va? Eller ja, man ser ju inte så mkt, typ 2 små slemmiga klumpar hehe...men de kmr bli rysligt söta=)

GODNATT/GODMORGON på er alla och hitta på nå kul ikväll nu...=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback