Vaken

Heeeeeeej mina underbara läsare, har jag några??? Jo Nettan, hon e en STADIG läsare kul att nån läser iaf=)...men nu e den lilla muppen i Italien...vill oxå juuuu...hoppas du har mysigt där gumman, du får berätta när du kommer hem igen=)

Ja, jag e vaken...som vanligt såhär på natt/morron kvisten. Men idag e de inte så konstigt, har mått lite underligt hela dan så gick upp tidigare idag för att käka å duscha men neee, mådde inge bra...å jag som skulle klippa mig å allt, va bara till att ringa återbud=( Gick och la mig igen och vakna,hör å häpna, 01.30...ja ni läste rätt...hehe...snacka om att de inte e nåt som står rätt till, men nu när jag sitter här så mår jag faktiskt OK så PAAARTYHELGEN blir av WIIIEEE...va rädd at Mr influensa va här för att fånga mig men icke då ;)

Snälla Malin (frissan/kompisen) skulle kolla om det fanns nån möjlighet att hon kunde ta en sväng till jobbet för att klippa mig så jag e fin innan påsk (ser ut som ett ledset troll i pallet), de gulliga e att hon egentligen e ledig, så söt du e Malin:) skulle ringa under morgondagen å säga hur de blir *hoppas hoppas* annars får jag väl trolla till mig en ny frippa:)

Trivs super i mörkt hår men man saknar faktiskt de där blonda, funtar på att dra i lite slingor, gjorde de förra våren å de blev rätt sjyyst, de t piggar ju upp lite grann å så yns inte den där fula blonda utväxten lika mycke...vi får la se vad som händer=)

Tyvärr så blir det inge Tärnaby för min del nu nästa torsdag, fick inte ledigt=( *känner sig som en ledsen katt* Sorry Sandra=( Och de värsta av allt e att en viss SNYGG kis skulle va i trakterna JUST den helgen, hans namn börjar på B...och slutar på E...Han hade jag MEEER än gärna träffat...men men, pratade me Matte å vi kom fram till att vi tar en tur lite senare...de känns bra!!! Vill ju verkligen åka upp till Tärna å se hur min favvo Sandra har de!!!

Längtar för övrigt till helgen som jag egentligen skulle ha jobbat men jag har tagit SEMESTER - WIIIEEE!!! Blir ev nåra öl & lite skitsnack hemma hos en kompis på fredag(idag) och på lördag bär det av in till The Big City ;)

Så ni som vill haka...HÖR AV ER!!! Ju fler desto roligare=)

Och sen va det en söt liten fågel som viskade i mitt öra att de ev blev en mysig middag på söndag=) Med andra ord en super duper mysig påsk partyhelg...I löööv easter:) Då FÅR man äta godis...FAKTISKT!!! Yammy :)

Har några bilder på en ljus Carrie & en mörk Carrie...blir mer än glad om jag får lite tips å hjälp=)

image326   image327

De va de 2 ljusa...skulle btw vilja ha den frisyren igen som jag har där:)

image328

Fick bara fram en bild...min dator vill inte va vän me mig men ni vet ju hur jag ser ut nu så...

Sååå, vad tycker härskapet???

Om jag klipper mig imorn så ska jag lägga in en bild på nya frippan så kan ni godkänna;)

Njae, om man skulle ta å bädda ner sig isängen, klockan e ju ändå halv 6...shit va tiden springer iväg...men jag har ju å andra sidan sovit för 2 nätter...hehe så jag lär va rejält utvilad när jag vaknar:) Ska ju hinna me å påskpynta å måla ägg oxå :) Som sagt...jag älskar påsken=)

Nej hörrni, ha en superdag!

Varma Påsk Kramar!!!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback