PAUS

image395

Från DET HÄR behöver jag EN PAUS!!! Har suttit här nästan hela kvällen me den där gröna äckliga boken och läst och antecknat om kretslopp å fan och hans moster...ORKAR inte mer nu...så jag tog en paus :)

Känns inte så bra å sitta såhär i sista sekunden...men som så många fler än jag så skjuter man upp det (för jag e väl inte ensam???) å så sitter man här i sista sekunden...WHY??? Varför lär man sig aldrig??? Och provet e kl 8.20 - 10.20 sen ska jag va hos doktorn 14 å sen börja jobba 16.30 så jag kommer ju inte hinna hem emellan precis :( KUL!!! Ska unna mig att gå å sola efter provet iaf så det så!!! Om jag inte har somnat innan jag slutat så hoppas jag det händer nå skoj på kvällskvisten...annars drar jag hem å kollar hockeyn me min hockeykompis - mammis...satan i gatan va vi hoppa i soffan i onsdags, riktig rysare var de!!! E ju förjävla spännande nu ju...så måste ju fortsätta heja på grabbarna...uuuhhh...*HEJA SVERIGE*!!!

En pluggkväll i bilder...
image396
Freja e som tur e helt ovetande om hur tråååkigt de e å plugga...vill oxå va katt, idag iaf!!!

image397
TACK!!! Utan mina polare "powerking´s" hade jag ev somnat...har 1 av 3 kvar...sen blir det tändstickor...

image398
Japp,såhär ful blir man av att plugga ekologi och dricka powerking...so DO NOT pluggish naturkunskapish!!!

image399
Här vill jag ligga NU!!! Men näääeeedå...det lär jag väl få göra om sisådär 1 dygn...ååå...:(

image400
Å där ligger min lilla Siri å undrar varför matte inte sover...jaja...ett tag kanske man kan vila...

...de värsta e att jag ev kommer att somna då...å de bådar inte gott så tyvärr Siri, jag kommer å klappar lite på dig snart sen e de pluggish igen...

Nej så här lång paus kan jag ju inte ta! Back to buisness dvs in i "ekologins lilla värld" :/

Kommer ta fler PAUSER hehe...nej, dags för en Powerking kanske???






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback