SOV Carro!!!

Men kan inte!!!

Har vart FULL fart hela dan så e fortfarande uppe ivarv...å ja...klockan e typ halv 3...har lite ångest för ska upp halv 7 :/ MEN...de har ju Carran klarat förr, jag e ju en fena på de där :)

Idag har vi vart på introduktion/handledarkurs inför övningskörningen så nu ska papprena skickas in å inväntas sen ska jag ut å köra ;) *längtar* Ska köra som faaaaaaaaaaan...Som en del vet så var det mitt nyårslöfte och det SKA bara fixas innan klockorna slår 2009 ;) De ni...*heja -heja*

Fredag imorn (idag)..wiiieee:) Jobba 8-13 sen haka på Danni till hennes doktor i Täby. Kom på att Linda jobbar i Täby så vi kanske skulle kunna ha sällis hem sen å styra upp nå kul inför kvällen :) Vore mysigt me nån form av öl-och spelkväll :) Inget avancerat utan bara sitta nåra st å umgås, like old times ;) Nå va sägs??? Ni har mitt nr så ring för faen!!! Så jobbigt när man ska hålla i alla trassliga trådar själv, mkt lättare när alla tar å trasslar ur tråden tillsammans :)

Neee, ska stänga ner den här lilla vännen å bädda ner mig å ligga på helspänn så jag inte försover mig!!! That´s a big NONO!!!

Hoppas vi hörs imorn/idag :)

Innan jag säger GOD NATT så ska ni få se nåra nya bilder på vovvarna:) Brolle har hunnit bli 2 år, Ronja 2 1/2 och Julia fyller 7 i höst...fasiken va tiden går fort...

image391

Brolle me sin favvo-leksak bestående av ett däck :) Hans käraste ägodel...efter Ronja såklart::)

image392

Ronja - Bus...ligger en aning skevt, men ack så vacker hon är!!!

image393

Ja, hmmm...Julia ja, när de e fotgrafering på G...då tycker HON att hon e sååå fin på pallen :)
Bara för de måste ni få se baksidan...

image394

Jo...MINDRE snyggt Julia hahaha...men stackarn tyckte väl inte att det va svansen man skulle ta kort på..."hallååå matte"...men de ser ganska kul ut :)

Nej, nu önskar Vi er Alla En God Natt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback