Lite fredags skoj...

Ni känner mig, måste ju få dela me mig av lite kul när helgen närmar sig :)

Ja, å ni läser ju om ni vill såklart..:)

Till alla whiekey äslkare

En svensk och en norrman var på tur i fjällen mitt i en snöstorm. Norrmannen förfrös de mer förädlade delarna och de satte av i full fart till närmaste hotell för att få skydd. Väl framme bad svensken oroligt att norrmannen skulle uppsöka läkare för sina frostskador, men norrmannen bara skrattade och sa:
- Jag kan minsann ett effektivt knep.
Nyfiken knackade svensken snart på norrmannens hotellrum för att se vad det kunde vara för knep. Där inne satt norrmannen med snoppen i ett glas whiskey.
- Det där kan väl ändå inte fungera, sa svensken bestört.
- Läs på flaskan, sa norrmannen:
- Ballen tines.

Smart liten rackare

Mamman frågar sin dotter:
- Vad ska du göra om du blir förföljd av en våldtäktsman?
- Jag skulle dra upp kjolen, så att han drar ner byxorna.
- Men flicka! Är du helt från vettet!?
- Men mamma, tänk lite. Vem springer snabbast? En man med byxorna nere, eller en tjej med kjolen uppe?

Vem har det värst?

Det var en gurka, en ketchupflaska och en snopp som tävlade om vem som hade det värst. Gurkan sa att han helt klart hade det värst:
- Först sliter de med knivar av mig mitt skinn, sen slizar de upp mig i skivor och sen måste jag ner i en rykande het soppa.
Ketchupflaskan tycket såklart att han hade det värst:
- Först skakar de ut mitt innanmäte och sen är det papperskorgen som väntar!
Men snoppen skakade på sitt ollon och sa:
- Äsch, det är väl ingent
ing jämfört med mina uppgifter! Först väcker de en mitt i natten, drar en påse över huvudet och skakar en upp och ned tills jag spyr!
Vem tycker Du har den hårdaste livsuppgiften?!

På stranden

Lille Per, 7 år, var med sin pappa och mamma på nakenbadet utanför Waxholm. Han ville utforska stranden så han strosade runt bland klippor, fiskmåsar och andra solbadare. Efter en stund kom han tillbaks och frågade sin mamma:
- Varför har en del tjejer större bröst än du?
- För att de är dummare.
- Jaha, sa lille Per, nöjd med svaret.
Sen gick han vidare och kom tillbaka efter några minuter.
- Mamma? Varför har en del killar större snoppar än pappa?
- För att de är dummare.
Per gick iväg igen, men efter ytterligare några minuter kom han springandes till sin mamma och skrek:
- Mamma! Mamma! Pappa pratar med den dummaste tjejen på stranden och ju mer de pratar desto dummare blir han!

Skönt fyllo

Fyllot hamnar på sittplatsen bredvid en gammal dam.
- Ni är full, mycket full, asfull, muttrar damen.
- Du är ful, mycket ful, asful. Men jag e' nykter imorgon


Nej får jag ge mig...men en del va ganska bra...tycker ju jag som e så lättroad :)

Zzzzzzzzzzz




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback