Vill ha snöööööööööö

NUUUU!!!  Så mysigt. Så vackert, OM de nu får ligga kvar vill säga å  inte övergår i slask...De här skitvädret blir man ju deppig av till 1000, iaf jag...ser ut som nån jävla spökstad man bor i, grått, trisst, regningt å inte ett blad på träden. Neee, lite snö så jag kan va ute å busa me vovvarna, göra snögubbar/snölyktor, skitmysigt ju :) När de e snö och när jag e å plaskar i havet utomlands, då kommer banet i Carran fram hihi :)

Jahapp, vad har hänt sen i tisdags då? Hmm...inte sååå himlans mycket...va på läkemedelsföreläsning i onsdags i 3h, bra tungt...mycket fakta att ta in men va dock intressant för oss som jobbar inom vården. Efter de bar de av hem till Dessi för att fixa om naglarna. Sen mötte jag upp Faste å Evers, gick å käka på Golden å sen hem till Faste för att kolla Saw 5...bra blodig hehe...usch!!! Men hade iaf trevligt sällskap :)

På torsdagen träffa jag min syo som e en stor jävla soprot!!!! Sa sååå mycket olämpliga saker som JAG tycker att man som syokonsulent INTE får säga!!! Int fan kunde jag hålla käften när hon betedde sig som hon gjorde å har man temperamet så har man!!!
Ska iaf gå klart undersköterskeutb. nu i vår+i höst sen e jag KLAR!!! Wiiihooo :) Slipper plugga matten å naturkunskapen :) So f'''ing wonderful :) Sen ska jag söka jobb på akuten nånstans, till att börja med. Om jag pallar så tar jag tag i de "tunga" ämnena och söker in till sjuksköterska å sen ambulans...time will tell! Har inte bråttom nånstans, känner mig bara inte motiverad till att plugga uppa alla ämnen som saknas+ högskoleprov å sen 4 års pluggande...neee, som sagt, gör de när jag känner jag e mogen, akuten e nog inte så dumt det heller :)

Jaja, efter de tog jag en mkt trevlig fika me Lina, en gammal barndomskompis, satt å prata i nåra timmar om allt möjligt, inte setts på huuur länge sen som helst, så de va la skoj, nu får de inte dröja så länge tills nästa gång!!!

Efter de va de barnis-tajm, va inte laddad alls, mådde skitilla, men gick iaf dit. Så sen i tors har jag kännt mig halvkrasslig :( Å imorse när jag vakna hade jag ont i halsen å så nyser jag bara...:(

Migrän i fre så blidde inge jobb, palla inte, så va @estay/hammer.mansion å blev omhändertagen :) Mallan å Faste va oxå där, va jättemysigt, men FAAAN va arg jag blev när Robin åkte ut...va ju han jag höll på!!! Men han kommer definitivt klara sig iaf efter de här :) Tycker den där lilla skitungen Johan kunde ha åkt ut å de borde fanimej va 18-års gräns för att få komma in å sitta i publiken...jävla skit snorungar som sitter å röstar!!! Nu e Carran arg hehe...

Ja...sen har resten av helgen bestått av jobb + att vi drog till tegel i lör där en viss person (nämner inga namn hehe) blev liiite liiite för full :) Men de har hänt/händer oss alla en lr flera ggr, that´s it!...själva tegelbesöket i sig sa mig "ALDRIG MER!!!" Fy faaan va tråkigt!!! Får bli hemmafest, Sportbaren lr stan, INTE Tegel!!! Pallar fan inte...

Längtar just nu till en dag då man ev kan få se en viss person :) + till den 27:e då kort blir långt :) å kontokortet blir påfyllt :)

Nej men stackars er som nu orkat er ner hit...hehe, man skriver å skriver sen så märker man ooops, de blev en del hihi :)

Ska luta mig tillbaka nu å kolla på Gilbert Grape på TV1000 Family, va ju år å dar sen man såg den...

Ha de gott nu alla mina sötnötar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback