1 av årets sämsta dagar :(

Vaknar me den där jävla värken i pallet, bara dra täcket över huvudet igen, gick upp ett tag, sen va de bara å lägga sig igen...så jag missa min husläkares telefontid :( Fin start på dan va???

Sen hade en gammal klasskompis å jag pratat tidigare i veckan om att åka in till stan för att fira hans födelsedag lite, bara ta 1-2 öl (för min del)...MEN, ville nån haka på? NEEE :( Hade vart sååå kul å träffats men HUR kul é de att åka in själv å sen hem själv, nej tack! Visserligen kommer det fler tillfällen men hade vart kul just ikväll...när man inte hade ngt planerat, bara dra in spontant+att dom va på ett sjysst ställe redan så hade bara behövt tagit oss dit, inge tjafs om VART vi skulle gå...jaja, skulle höras imorn/idag, ses då ist kanske...men som sagt, en av de tråkigaste dagarna det här året helt klart!!! :( En sak som blev ännu klarare efter denna kväll var att körkortet= PRIO 1...!!! Fram å tebax själv=nada problems då ju...klockis :) *kämpa-kämpa-kämpa*

Men imorn/idag ere PARTY ON ;) Då åker partydressen på för Linda ska firas ;) Har dock inte bestämt än VAD jag ska ha på mig, va på väg å göra de, men då satt Sami å gjorde "henna-tatuering" på Danni...självklart ville ju inte jag va sämre :) Så han gjorde lite krummilurer på handen å underarmen...vilket means me att jag måste låta bli att pilla på den lr inte komma åt ngt på 4h...hmm :) Ja, 2h har gått...2h kvar...å då har jag kommit fram till att jag ska se på "Walk The Line" :) Underbart bra film som ev får denna vakna dag att få ett bra slut :)

Kom å tänka på en sak...OM den här "väldigt synliga" hennatatueringen skulle bli, ja, ful...då måste jag ju fasiken ha långärmat...å nå sånt har ja ju inte...hmm...får ta en funderare på de där...kan ju kanske inte komma i mina "totgvantar" haha :)

Nej, nu ska det ses film, drickas liiite cola å ätas lite popcorn :)

Hoppas ni andra haft en bättre dag än mig :)



Ganska fin bild va? Tog den en härlig höstdag på väg till jobbet, så himla fint me de röda runt skylten å så solen som låg på :)
Ja, så nu vet ni vart jag jobbar oxå .)

BajBaj!

Kommentarer
Postat av: Carrie

Haha, totgvantar...självklart ska det stå torgvantar för er som inte förstod de:)

Puss!

Postat av: nina

hehe :) hoppas tatueringen blev AS HET så du slipper torgvantarna :P ha det så himla kul idag. å efter en dag som igår kan det ju bara bli bättre, hur mkt bättre får vi vänta å se :) massa pussar till dig!

2008-10-11 @ 11:48:06
URL: http://iyoulove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback