Hahaha...

...sååå långsökt :)

Polisen meddelar att man gripit några av Usama bin Ladens släktingar. De personer som nu sitter i säkert förvar är Usamas mor Marme Laden och hans två bröder Choco Laden och Remu Laden. I lördagskväll tillfångatogs även hans syster Pina Co Laden. Man spanar nu efter hans kusin Sal Laden.

Ja, de tycker jag :) Hört den förut, liiite roligt é den allt :)

Jaha, vad gör jag då...tar efter mig efter 1:a jobbdan efter sj.skrivningen, va bra tungt att jobba, ont, ont, ont i foten. Men jag får stå ut imorn kväll oxå, sen vila fossingen ett par dagar...kanske...de e ju helg å fest :)

Å nu kollar jag på en sjuk film, "Skipped Parts", handlar om 1 kille som  é 14 år å vill bli av me oskulden, å vilken TUR han har som träffar en jämnårig tjej som é inne på samma spår...de har tydligen bestämt sig för att bli av me oskulden tillsammans...ojojoj...hur ska den här filmen sluta, dessutom é morsan helt galen, får se vidare å se hur de slutar haha :)


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback