Hundvakt :)

Så typiskt, kände ju verkligen att jag behövde jobba 2 x-tra pass. Dom har inte ringt å de kan fan inte ringa senare än såhär...e väl de att jag kostar för mkt att ta in 2 kvällar, så jag försår dom självklart oxå. Bättre me vikarie än en som ska gå på kval.övertid.

MEN jag ´ä int bitter :) Ska ju hem till Linda å kolla på idol me ett gäng :) Dricka lite vin å snacka skit. Men inte FÖR mycket vin ikväll Carran! Imorn ska jag in till Täbban å köpa present till Bellsibubb :) Skitungen hehe :) Å längtar tills imorn, kommer bli skitkul :D Skit att inte Sandra kan va me :( Henne får man inte se förrän nästa måndag om jag har tur...typiskt, way long time hunny! Får busa när du kommer hem igen :) Lite kul, imorn blire kusinträff, alla från mammas sida iaf. Ingen stor trupp, vi 3 syrror å Loula å Lasse...klockrent ju ;)

Nej, jag e ju hundvakt, då ska jag va en riktigt bra hundvakt å ta hand om dom oxå :) Ska fixa lite här sen får de bli utgång :)

C ya!

KRAMKRAMKRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback