Jobb imorn!

Har faktiskt inte ens koll på när jag jobba sist, för hemskt asså...tror de e mer än 2v iaf. Dumma fot å dumma mig att jag e så klantig å sliiiter upp gamla stukningen igen :( MEN, de e ju mig vi pratar om :) Klantskallen själv hehe!

Jo men imorn ere möte+jobb som gäller, ska faktiskt bli skönt å komma igång igen. Visserligen jobbar jag bara kvällar men det ger ändå lite struktur på dagarna...inte ligga å lata sig å se alla tv-program som finns, typ...näe, verkligen inte min melodi!!! Föredrar när de e lite fart å det finns saker man kan göra. Nu har jag ju bara kunnat göra småsaker pga foten, inte kunnat gott ut å gå, inte jobba osv. Har ju mer lr mindre bara legat hemma å tyckt synd om mig själv...Nej men nu ska jag se framåt :)

Såg en sån söt film förra veckan, om en sagoförfattare, Beatrix Potter. Visste inte alls vad de va, låg här å kunde inte sova, så låg å slökolla på tv, den va bland de sötaste filmer :) När jag får barn så ska jag köpa dom böckerna, tror t om att jag hade en av böckerna när jag va liten. Jaja, mycket bra å fin va den iaf!


Så söt :)

Nej, nu ska jag kolla på Navy CIS...kanske hörs senare lr en annan dag!

KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback