Kan man bli mer seg?

Ja, jag undrar det??? Känns som om jag bara vill bädda ner mig under täcket i myskläder å se nån bra film. MEN neherå, om en kvart ska jag gå till bussen, ska va barnis åt Paula å Axel så ingen vila här inte hehe :) Lär bli gärnet, har inte setts på ett bra tag nu så lär bli allt möjligt som de vill hitta på. "Nagellacka" é ju givet hehe :) Det står som nummer 1 på listan varje gång, iof bra, för mina naglar kan oxå behöva sig en upplyftning :) Ska låta barnen välja så får vi la se vad de blir för färg hehe...

Imorn ere VINKVÄLL som står på schemat :) Vet dock inte vart vi ska va men det löser sig nog tillslut, nån utgång lär det inte bli me tanke på fossingen min, OM det skulle bli de får jag väl ta en sväng förbi Solhälla å låna en rullstol :)
Men ni som känner att ni vill joina "vinkvällen", slå en pling vettja ;) Då skulle jag bli glader :)

Nu måste jag lyfta på baken å pallra mig härifrån...

Maybe vi hörs later dåra ;)

Ha en bra torsdag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback