Lyckad helg

Ja, de har vart fart på den här helgen må jag säga :) I fredags var vi ett gäng hemma hos Bella & Oscar å käka pizza, drack vin å kolla idol, hur mysigt som helst. Oscar skulle upp tidigt å alla började droppa hemåt så jag å Sandra tog en sväng till Sportbaren. Va faktiskt kul, förutom att vi hade en skitjobbigt snubbe efter oss som vi träffa på vägen dit. DÅ verkade han va hur schysst som helst, berätta att han hade fru å barn å vi gjorde klart att vi skulle gå dit å snacka skit å ta nån öl...fattar egentligen inte varför vi skulle behöva förklara de för karln typ 100 ggr eftersom han DIREKT efter att vi kommit in börja kladda på oss...PUCKO!!! Jag hitta en söt pojke å dansa me en stund :) men stackars Sandra hade idioten efter sig......ÅÅÅ, vad tänker en del på/med??? Ja, det vet vi ju alla, nåt som befinner sig under bältet hehe :) Poängtera nu att jag sa en del, men tyvärr é de såhär me en stor del av er killar. Men ska väl nämna att vi tjejer kanske  inte é bättre...MEN, ni ÄR faktiskt liiite värre :) På lörda´n va de fotbollsmatch som stog som nr 1 på schemat. Allt gick som de skulle fram tills att skitbussen INTE stannar! Man skulle TYDLIGEN trycka på knappen som för övrigt inte gick att trycka på om man ville av...så vi hamna vid Ullna gård, som tur va kom 629 så vi hann komma lagom till 2:a halvlek iaf :) Va kul, titta på lite fina pojkar som sprang omkring å "jaga boll" :) Mycket skratt å prat blev de :) Kul å göra lite spontana å annorlunda saker tillsammans å inte bara kolla film, fika å festa jämt :)

Sen blev de hem å städa, käka å sen hem å busa hos Sandra :) Jag, Bella å Sandra drog till ja...GISSA...haha :) Va inte lika kul på sportbaren i lör som i fre, men i rätt sällskap blir det ALLTID bra :) Sandra å jag gick hem till Sandra å Evers kom förbi å vi kolla på "humor dvd:n"...dock somna vi efter ett tag haha, jag va bra trött asså :) Decka som en liten bebis i fosterställning hehe... Va inte helt lätt å vakna idag,FYYY!!! Men pallra mig upp iaf, Elin kom förbi Sandra en sväng, vi fika å snacka en massa skit :) Saknar dig ELIN!!! Men om 2v. kommer du/ni igen å DÅ ska vi busa :) Sen har jag vart barnis till Blenda å Maffe, va hur mysigt som helst :) Just de, våldgästade mormor å Svempa innan barnisen, käka bakis pizza å fick skjuts till barnisen...satt som en smäck i de här skitvädret ;) Ni é UNDERBARA!!!

Va ju barnis till Paula å Axel i torsdag...asså barn, dom e fan underbara, så jävla sköna kommentarer hela tiden :) Jag stog i köket å laga mat, då kommer Paula iklädd min kofta å sjal å säger att hon "förvandlats" till Carro å jag hade förvandlats till Paula...men så fort man tog av sig de där, då blev man som vanligt igen haha, för go asså :) Vill oxå va barn!!! Slippa tänka på jobb, smink, killar osv...



Paula har förvandlats till Carro :) Koftan va ju BRA stor på lille Paula hihi...



Söta Axel ville oxå va me på kort :)

Ja dom é för söta dom rackarna!

Jahapp, vad ska man göre nu då? Kan inte sova...ska kolla om de é nåt på dumburken...

Take care...


Kommentarer
Postat av: sarran

asså carran, sa vi inte att du inte skulle lägga upp dessa "tutt" bilder på dej o mej? eller vare bara jag som sa det?

2008-10-06 @ 23:11:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback