Myskväll

Ikväll har jag en riktig myskväll i sällskap av Siri & Freja...(bättre än ingen alls), lite cola å nötter :)

Den här dan har vart väääldigt lååång. Bella ringde å väckte mig 20 över 12, skulle ju för fasiken på kusinmiddag hos farmor idag kl 13...MEN jag somna ganska ordentligt inatt så nån väckarklocka hade jag självklart inte ställt :) Men jag hann i tid, tack vare att snälla pappsen skjutsade mig..DU È VÄRLDENS BÄSTA PAPPA, å btw, jag vet precis vad du ska få i farsdag present :)
Förutom en mysig kusinmiddag har jag umgåtts hela dan me familjen, vart ute å eldat, fixat på tomten, lekt me katterna & hundarna, hur mysig söndag som helst :)

Igår va de Lindas dag :) Det bjöds på en kanonlyckad 20-års fest me massor av gott å dricka & äta...å självklart en hel hög av härliga partymänniskor :) Kvällen slutade dock lite olyckligt för ja, nämner inga namn, men det va ej kul att trösta en sån lessen människa :( FYYYYY!!! Så jävla onödigt!!! Sakna även en del människor, som Patrik, Faste å Niiniz för att nämna några...slutade me att nästan hela högen drog till sportbaren...va ju ett par st men till slut va de bara Stina, jag & Abbas kvar hehe, VART tog  vägen ??? hehe :) Å snälla Abbas å jag delade taxi så jag kunde komma hem, hade nämligen inte ett öre, lever som en kyrkråtta just nu :( INTE kul!!! Men för att sammanfatta kvällen så var de den roligaste på BRA länge, TACK LInda!!!

Ngt som é lite mindre kul é att jag stukat foten igen :( Har antagligen slitit upp den gamla stukningen, tror jag misskött mig en aning tyvärr+att jag gick å jobba för tidigt, så nu blir det nog sjukskrivning igen, fan oxå :( Får se vad doktorn säger imorn, känns inte bra alls iaf, dunkar å värker :(

Nej, nu ska jag fortsätta kolla på "Se upp för dårarna", helt ok film :)

Kanske hörs senare...PUSS :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback