Torsdagen

Igår blev de inge Täbban som planerat, hade för mkt att göra innan. MEN, när bussen kom till Å-berga så hade jag lite tid på mig att gå in i centrum. Perfa tänkte jag :) Inhandlade vin som jag å Nina sippade/svepte i oss hehe å sen går jag förbi Kappahl å VAD ser jag där??? MASSA kavajer. Tänkte först, äsch...säkert nån "tantmodell" men icke då...hittade 1 typ skepparkavaj, satt som en smäck å varm å gosig va den och priset;ynka 349:- Kanon, så jag in fort som fan, pröva..japp, den tar jag :)

Väl framme hos Nina så korka vi upp vinet, drack å snacka skit :) De é väl det vi tjejer é bäst på hihi. När vi, lr jag va färdig stylad så begav vi oss mot Palador för att möta upp Jeff å hans kompisar, han sa bara kompisar så tänkte att de va ju säkert inte nån man kände MEN...vilka satt där??? Mina barndomskompisar :) Sååå kul :) Blev en HEL del massa prat om gamla minnen, vad alla gjorde och lite skvaller. BTW, Palador va ett riktigt mysigt ställe, Cubanskt; inga lampor utan bara en massa levande ljus, så det kan jag rekomendera varmt :) Dock stängde dom 24 å då ville ju inte vi gå hem heller haha, så vi promenerade till Anchor å tog nån öl, sen va de dags att röra sig, va inte helt så kul där...Nina som jag skulle sova hos gick hem själv stackarn, skulle bädda på soffan IFALL jag kom dit...gjorde jag det??? NÄÄÄ hihi :) Jag, Jeff å Wettle drog hem till Jeff å korka upp en flarra rötjut hehe. Men jag drack bara pyttepytte, kvällens ranson innan räckte för mig :) Sen gick Wettle å kvar va jag hihi...vi somna i soffan båda 2 å vaknavid 7...vi måste ha vart en aning trötta å en aning berusade :) Men somna om sen igen, sov dock inte så mycket :) så fattar inte att jag fortfarande é vaken...som jag skrev i tigare inlägg=HAPPY :)

Sen gick vi 2 å käka, båda va ashungriga men väl där så fick vi inte i oss så mkt...tappade matlusten totalt, undrar varför? :) Sen begav jag mig hem till Nina å på vägen dit va jag ju bara TVUNGEN att gå in på In&Finn :) Där kan man hitta billiga å roliga saker.

Så väl hemma vid 17-tiden så fick jag ett städryck, dammsög+skura hela nedervåningen, tvättade, gjorde fint i badrummet å fixa å dona i min lilla stuga. Så nu é de fint å ordning å reda här :)

Skulle ha tagit kort igår men jag é nog den sämsta papparazzi som går i ett par skor hehe, därav inga bilder på fejjan :) Bättring!!!
Men nåra kort tog jag iaf ;

        

Zimba ser en aning trött ut å Neo ser väldigt uppnosig ut :) Men sååå grymt söta! Sen har vi mn favvo-Nina-Pina :)

Tack för en kul kväll Nina :) Ni andra som va me åxå såklart ;)

Neee, dags å blunda nu tror ja, ska upp relativt tidigt. Fika å sola me Bella & Linda kl 14 :) MYS!!!
Sen ere jobb hela helgen...men imorn ska jag jobba me Jonathan å han e skoj å jobba me ;)
De dumma e att jag missar idol :( Hehe...idolnörd :) Ni kan väl heja på Robin E åt mig iaf ;)



Puss & Go´Natt Mina Raringar Out There ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback