ALDRIG, ALDRIG,

ALDRIG mer sätter jag mina fötter på Birka, Silja lr Viking. Åkte igår på min liv s 2:a och SISTA kryssnig, de vill jag lova!!!

Kände av det direkt när jag gick på båten, sen skulle vi ju käka smörgåsbord kl 18, hur gott som helst, men eftersom de gunga (eller jag kände av de iaf) så fick jag inte i mig så mycket som jag velat...efter nåra öl blev de lite bätre :) men sen börja jag må dåligt igen, riktigt mkt gungande, å då va jag inte ensam om att känna det! Efter lite karaoke så gick vi upp i palmrummet å shaka gärnet :) Sen när klockan börja bli 1 på natten så kasta Bella å jag in handduken...frukosten börja ju halv 8 å konferensen halv 9.

Vakna vid 7,  gick upp å fixa oss å begav oss mot frukost buffeén vilken såg sååå god ut, mådde inte så illa då så plocka på mig en hel del..sluta me att jag fick i mig en halv macka...det hade börjat gunga igen :( Försökte stå ut 1:a delen av mötet men när det va fika dags vid 10-snåret, ja, då gick de inte mer...de fick bädda ner mig å där låg tills båten la till, missa den goda lunchbuffeé osså, typiskt! Åt me andra ord endast en halv macka på hela dan...FYYY, hatar att må illa. Hoppas bara att folk inte trodde man va bakis :/ för det va jag inte! Bella, jag & Petra tog de ganska lugnt, i jämförelse me de andra gama rävarna som typ röjde hela natten :) För härliga :) Man hade ju kunnat tro att de va vi som var yngst som skulle parta gärnet hehe...men då hade den här dan blitt ÄNNU värre!!!

Så nu ligger jag i min säng, som jag vart tvungen till att göra sen jag kom hem...hela jag gungar fortfarande. Känns som om jag ska spy närsom :( Så nu kanske ni försår att kryssningar INTE é ngt för mig!!! Jag håller mig gärna på land, så längt de går :)

Neee, ska kolla om de é ngt på TV man kan slö kolla på...

Kommentarer
Postat av: Linda

Nämen gumman då! Hoppas du inte kände dig lika snurrig i skallen idag! Pösss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback