Barnavakt

Just nu sitter jag hemma hos Karin å passar hennes barn Blenda & Manfred, Paula & Axel´s kusiner. Va ju jätte mycket barnvakt här förut men nu var det ett tag sen...MEN va stora dom blivit, 6 & 7 år och helt underbara, har dom iof alltid varit :) Vid middagen pratade vi om att gå på bio, å se Madagaskar 2 :) Vore kul faktiskt hehe:) Just nu ligger de små änglarna å sover efter att ha kollat bollibompa, spelat dunken, badat å läst 2 sagor :)

Vill oxå va liten och gå i förskolan...har världens huvudvärk, e TOTALKAOS på jobbet, pallar inte mer...har vart 4 personal på kvällen sen en bra tid tillbaka men nu har boende flyttat och gått bort så nu anses det inte behövas 4 utan vi ska vara 3...satt igår på kvällsmötet å klura, kunde inte ens sova så satte mig å skissa på ett 3 personals-schema, hann aldrig klart igår så vi träffades idag oxå å klura å imorn e de dags för ytterligare ett möte att klura å de mötet måste bli det sista för fr om måndag e vi 3...ni som läser detta å inte jobbar inom hemtjänsten kanske inte inser hur jobbigt de e, men jag e bokstavligt talat gråtfärdig, vet inte om jag kommer palla detta+att gå i skolan å göra läxor mm...känns som om hela min tid går åt att tänka på JOBB;JOBB;JOBB :(

jaja, ska kolla lite på TV nu å FÖRSÖKA koppla av...

Hoppas ni har det bättre än mig just nu!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback