Dagen som vart

Ja, som ni kanske läste tidigare så va jag uppe heeela natten, pluggade flitigt å gick till skolan :) *klapp på axeln lilla jag* Sen var det meningen att jag skulle till min lung-och allergi doktor pga min hosta, Mormor å jag SKULLE ha bytt, MEN mormor hade missuppfattat så hon lämnade återbud helt å hållet. Lite surt, för jag missade bussen från skolan, så fick snällt gå till centrum från Båtstorp. Tog ett tag, för det första har jag aldrig gått där å för de andra så har jag 0 lokalsinne :) Fick dock en trevlig pratstund me Emily nästan hela vägen :) Va ju tvungen att lägga på ett kål eftersom tåget/bussen gick strax efter 13 å innan dess skulle jag ha ätit å lämnat skolböckerna hos mormor. Ringde henne typ 100ggr utan svar, men till slut fatta hon att de va jag som ringt å ringde upp å sa som de va...så typiskt för han har typ aldrig nåra tider :(

MEN jag hann göra mitt syntest till körkortet å jag klara mig PRECIS, va på gränsen:/ ...sen blev de en snabbfika me Linda, mkt trevligt :) Sen efter denna stökiga dag så begav jag mig till Solarieöarna, MYCKET fint ställe...NOT, men man kan ju låtsas att man ligger på plajan i...en ja, en tunna typ...

Väl hemma så va jag astrött MEN hade ju lovat mig själv att INTE sova middag eftersom jag skulle kunna somna i tid...Å VAD E KLOCKAN NU CARROOOOOO??? Jag e hopplös hehe :) Ändra dygnsrytm när man e en nattuggla e inte lätt gott folk.

Men tog vovven Brolle på ett litet äventyr, han å jag tog bussen till Solhälla för att hälsa på Bella. Så prata jag me kusin vitamin Loula, å hon tyckte de lät trevligt att haka på å se hur vi har det å ta en kopp kaffe.

När jag kom hem stod KALOPPSEN serverad, kan de bli godare en måndag??? NÄÄÄÄÄÄ!!! Sen tog jag mina missar ut i friggeboa å pyssla lite, satt upp en tavla mm...blev en bra dag tillslut :)

Dessvärre fick jag inte prata me den trevlige pöjken ikväll :( Men snackade lite skit me Abbas ist :) Å nu har jag bestämt mig...tror jag...ja, ni får se, jag säger då inget :) Men kul ska det bli :) *längtar*

BTW, hitta världens skönaste skor idag i centrum för 350:- Dessa ska inhandlas SNARAST, det ligger å väntar på mig ;)

Imorn skulle jag egentligen gått på Mattegrund som det så fint heter, få lite x-tra hjälp å så...men me tanke på vad klockan e å att jag inte sovit på över ett dygn så blir det en LIIITEN sovmorron ist :)

Ska va barnis så tar me mig matteböckerna dit å så kanske jag får ngt gjort, betvivlar de hihi :) E ju IDOL å MASSA annat på TV å de e MYCKET roligare :)

Nej gott folk, nu kallar faktiskt min säng på mig så jag ska snällt gå dit å bädda ner mig :) Har sällis av Vovve-Julia inatt igen, mysvovve!!! Tur att jag har henne för jag saknar min Daisy sååå förbannat JÄVLA mycket :( Fick hem urnan i helgen som va, kändes hur bra som helst, nu ska jag bara se ut nå bra ställe där hon ska få stå! När jag fått lön ska jag göra "Daisy-tatueringen", så ere bara!!!

Natti Natti å ha en bra dag!





Mina Älskade hund - Älskar dig!

Nej fan, nu börjar jag fan gråta :(

Hej...då...snyft...:(




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback