Seeeeeeeeeeeeeeeeg

Jajjemen, det blir man när man e ute å svirar all night long hehe ;)

kvällen börja me att jag,Bella, Patrik,Emelie å Emma gick å såg Revyn som Jessica å Jennie e me i, riktigt bra!!! Ska gå dit igen :) Sjukt va duktiga dom e! Jag har ju själv stått på den där scenen ett ANTAL ggr men då va de ju streetdance som gällde :) Längtar tebax så det finns inte...har en liten plan, ska köpa träningskort på Friskis+sol/simkort på Simhallen, sen jävlar anamma så SKA jag börja dansa igen! Det är ALDRIG försent å jag LEVDE för dansen!!!

Well well, sen efter Revyn så gick vi hem till Rickan för att gratta honom, va jättemysigt :) Hann dock inte va där sålänge :( Hade bestämt tidigare me Malin att vi skulle till Sportbaren, där va de helt ok, många man kände :) Tyvärr blev det en hel del missförstånd mellan en viss person :( Lika bra å GLÖMMA ALLT!!! Sorgligt MEN sant!!! Usch...

Jaha, vad ska man hitta på idag/ikväll då?

Tvätta har jag lovat mamma å göra sen ska jag ta en prommis me nån av vovvarna, blir nog lille Julia :) Sen måste jag städa friggeboa å plugga :( MÅSTE verkligen, ligger efter så de finns inte....ååååå...vill inte!!! Skulle hellre ringa Mallan å be henne knata över å se en film :) Hehe, om jag känner mig själv så e risken STOR, väldigt STOR att jag nog INTE kommer plugga hehe, fast jag borde. Men om jag lägger på ett kol nu å inte sitter framför min kära vän datorn så KANSKE man hinner me en film ändå :) Å plugga lite... Time will tell :)

Ha en bra söndag å GRATTIS till alla söta vänner som fyller år idag :)

Kommentarer
Postat av: mallan

Ja, hur gick det missförståndet sen?

Postat av: Carran

jadu, jag försökte nå honom men de va ju förgäves :( Pengarna på mobilen tog dessutom slut...asså, jag fattar inte, men de ÄR något med honom jag inte kan släppa:( Å det känns ju när vi ses som igår, man dras till varandra mm...jaja, skitsamma:(

2008-09-21 @ 18:48:52
URL: http://carwingirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback