"Shine on"

Lyssna på den här låten å jag LOVAR att ni inte vill va kvar här hemma i Sverige!!! Så underbar låt! Vill bara packa väskan å DRA!!!

http://www.youtube.com/watch?v=6ZdwEExWFNQ

Tänk å ligga på stranden i nå varmt härligt land nu me en god drink i handen å bara NJUTA!!!

Nej, ist ska man på kryssning haha...vilken jävla skillnad...ska spara pengar så jag kan dra härifrån...ibland tror jag att reseledare skulle va som klipp å skuret för mig...men mja, ambulansen ligger mig varmast om hjärtat!

Va hos doktorn imorse, va troligtvis en spricka i ok-benet (stavar man så???), som skulle gå över av sig självt, men blev de värre skulle jag höra av mig! Tog ett foto oxå som dokumentation...polisanmälde det ju, ifall det skulle bli nån skada...kändes dumt att inte kunna polisanmäla NÅGON, allt gick ju så fort så hann ju inte se ngt, men enl. farbror konstapel så gjorde jag helt rätt...ok, va bra då :)

Nej, har sovit minimalt lite inatt, så ska lägga mig å vila ett tag innan de e dags å dra på partydressen ;)

"Shine On"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback