sjukt hehe



Enligt farbror doktorn jag va hos idag, så har den här satans båten satt sina spår! Det e ju riktigt sjukt faktiskt hehe...trodde inte på fullaste allvar att man kunde va SJÖSJUK I ÖVER 1V!!! MEN, det kunde man tydligen...har ju vart helt borta sen jag klev av den där båten, lr ja, redan när jag gick på...men för säkerhets skull så tog han EKG, blodprover mm, allt va toppen förutom mkt lågt blodtryck+att vätskebalansen i kroppen va åt fanders. Så ja, vi får la se hur länge jag ska vara sjösjuk nu då. Hoppas det går över SNARAST för att vara bosatt i en säng e icke speciellt skoj! Sen har jag ju ett jobb att sköta!

Nog om detta!
Vad har hänt annars? Ja ni, har inte en aning hehe, så får ta å försöka hålla mig vaken nu på dagarna å bli människa igen så kanske jag har nå mer intressant att skriva än att skriva om hur de e att va sjösjuk :)

Ta hand om er!!!

BTW...kommer ALDRIG sätta min fot på en båt igen!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback