Vill ha!!!

Va just inne på www.eleven.se å hitta en MASSA söta å mysiga saker som jag gääärna vill ha :)

Smakprov:

              

         

Dessa små söta väskor kan man köpa för 399 :- resp. 260 .- för att hålla reda på sina underkläder när man ska ut å resa...MEN, jag tror jag (pga priset) klarar mig genom att knöla ner dom som vanligt ;) Men erkänn att de var söta :)

Hittade även en massa söta doftljus (jag är beroende av doftljus :)...) som är perfekta att ge i pressent eller bara unna sig själv. Finns i hur många som helst i underbara dofter!

                  

Nej, nu får jag ge mig, men tycker dom e så söta :) Doftar allt från vanilj, citrus, glaserad muffin, daggfriska blommor mm...kostar 179 :- ljuset. Så när jag fått min sketna hemtjänstlön så ska jag nog slå till på iaf 1 :) Fanns ju annat gulligt/fint oxå...

Fanns nåra andra söta oxå som jag bara måste visa, det här e bara 3 av en hel drös (sen ska jag ge mig hihi)...kostar 69 :-

Dessa doft ljus är mina favoriter, Coconut Macaroon, Facets of the sea och Lavender.

  

                 

Å va mkt det finns man vill ha!!! Och kunna ge bort, e ju lite annorlunda n doftljusen man köper på t ex Åhlens.

Nej men stackars er som absolut inte är intresserade av sånt här haha :) Men kul för dom som är intresserade :)

TV-dags!!!

Kommentarer
Postat av: kristina

vilka roliga underklädes grejer du hittat..=) kraaaaamar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback