Hurra för solen =)

Ååå vilken sjukt UNDERBAR dag...än sålänge å den kommer säkert bli till de bättre ;)

Börja me att jag somna halv 7 i morse och NEJ (!) jag var inte ute. Hade en lugn å mysig filmkväll me bebisarna Siri&Freja :) Kunde dock inte sova för har tyvärr vänt på dygnet lite granna å DEN VÄRMEN i lgh e INTE å lajja me asså...En fläkt MÅSTE inhandlas snarst (lr vafan, har ju en här hemma, dunno hehe ) Sen ett STORT projekt som jag verkligen måste tänka igenom...jag vill ha MIN säng till lyan å ta bort loftsängen. Bl a för att den e assvår å bädda, det blir asvarmt där uppe å man får klaustrofobi...frågan och problemet e vart jag ska göra av loftsängen och HUR jag ska få in MIN säng i lyan...Ja, det är ett projekt detta!

Sen halv 9 kom Kira till mig, Bella & Oscar skulle jobba så då ställde ju självklart moster Carro upp :) Jag visste knappt vart jag var så jag klättra upp i sängen å somna om :)

Sen vare dags att åka hem hit till familjen å passa vovvar å sola me mammis :) Fick ett par rejäla märken efter bikinin :)

Ikväll vankas det grillfest hemma hos Lindas föräldrar me massa trevliga människor :) PERFEKT väder oxå :) Å dom har POOL, så bikinin ska packas ner :) Nu sitter jag bara å väntar på att Bella lr Oscar ska höra av sig, de e oxå bjudna men jag är osäker på om de ska me...vilket leder till probs med skjuts...jaja, det löser sig alltid :)

Å min älskade Sandra har vart på besök mån+fre...va sååå kul å skönt att ses igen. Har verkligen saknat Dig hjärtat å jag LOVAR att komma upp i vinter!!! :)

En liten bild av tjejskaran från i torsdags (TTTT) hihi :)


3 av de BÄSTA tjejerna :)

Hoppas ni alla därute får en jättetrevlig kväll, för det ska jag ha :)

Live Laugh Love

Kommentarer
Postat av: mallan

Men Carro det är fyra brudar på bilden och får inte glömma fotografen sara som också skulle vart med på bilden tycker jag =)



mera sånna bilder tycker jag, vi får fota som galningar på lördag =)

Postat av: Carran

Ja men gumman...de e ju sant...:) men skrev ju "3" av de bästa...:) Ja fasiken vad vi ska fota ;)

PUSS

2009-08-11 @ 19:33:19
URL: http://carwingirl.blogg.se/
Postat av: sarran

carro kom ihåg nu, ett löfte är ett löfte. din säng kommer stå bäddad o beredd hela vintern tills du kommer!

2009-08-19 @ 21:50:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback