Städ & Tvättdag

Ja ni, nu e de tamejtusan kliniskt rent i lyan! Är dock inte där nu men ska bli såå skönt att komma hem imorn till den välstädade å väldoftande lyan :) Bra med sånna där "ryck" ibland :)

Skulle gå och lägga mig igår efter att ha legat i soffan och kollat på bl a BigBrother (som jag btw fastnat i...IGEN, 6år senare hehe). De va så grymt varmt, vet inte om jag hade feber men kallsvettades å bara låg å vred å vände på mig. Bestämde mig för att ge upp, skulle ändå upp kl 7 så la mig i soffan å kolla "Remember The Titans"...sååå BRA film!!! 

Gick till doktorn som planerat och har ännu inte blivit av me min "gastrit" (inflammationen i brocket jag fick...). Så fortsatt å höjd medicinering + sjukskrivning igen...kul...NOT :( Men nu ska jag bara tänka på mig själv, verkligen ta hand om mig. Är ju inte så bra på det. Är en sån person som sätter vänner å familj framför mig själv...

Efter 3h vila va de dags att kuta ner i tvättis så man har lite rena kläder, KAN va en fördel :) Tänkte jag skulle ta de lugnt, MEN...började damma, torka skåpluckor, dammsuga, skura...ja, you name it! Så som sagt, det är lyan e ren, kläderna e rena och det doftar ljuvligt :) Sen bar det av hem till mammis å Danni. Farsan e i Jönköping så tänkte jag skulle ta hand om mamma OCH att hon skulle ta hand om mig hehe :) Så Danni å jag laga en kanonmiddag sen kollade jag å Danni på BigBrother :) Har ju som sagt fastnat i skiten...bara så skönt å ligga å slökolla på, å har man börjat kan man ju inte sluta! Inte jag iaf...

Nej, efter den här dagen med endast 3h sömn så behöver jag strax tandpetare för att hålla ögonen öppna :)

Så nu säger jag GOD NATT till er där ute!

Natti Kramar!


Älskar Dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback