Trött Tröttare Tröttast

Kan inte hitta nån bättre bild som beskriver hur jag känner just nu hehe :) Fattar inte varför jag e sååå himlans trött, de e inge skoj :(
Men kan ju inte somna NU...e ju PrisonBreak för 17 gubbar hehe, får ICKE missas! De e ju ryyysligt spännande nu asså...mamma å jag satt på helspänn förra veckan...

Det verkar iaf som om det håller på att vända mot de bättre när det gäller magen :) Ska verkligen försöka ta det så lugnt jag kan nu när jag e sjukskriven å har 2v semster direkt efter!

Ååå, den 23:e september åker Jag, Bella, Oscar, Ana-Maria å syskonen Estay´s kusin Göran till London för att hälsa på syskona Estay´s & Görans moster å kusin :) Han spelar i ett rockband så de e tydligen en festival där om jag förstått rätt :) blir borta 1v...Ska bli sååå sköj! Gissa vad kalset kosta (flyg tur & retur)...19 KR!!! FÖR 4 PERS!!! Hahahaha :) Skämtligt men jag klagar icke ;) Dessutom får vi bo billigt :)

Imorn är det lekdags med Sandra å Mallan som gäller :) Sandra e ÄNTLIGEN i berga men åker igen redan på fredag :(

Näe, ska hjälpa mamma hänga upp lite tvätt inna P.B.

Hörs troligtvis senare om jag inte somnat för de enda jag vill göra nu e å...



...mysa me nån å somna tätt intill...NÄR? NÄR? e det min tur? ( Nej nu låter jag desperat, min tid kommer oxå, gäller att inte leta, det dyker förhoppningsvis upp när det är RÄTT, men man får väl SAKNA ändå?)...

Over & Out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback