16/12-09

Ja, som ni läste igår så vakna jag ju en aning tidigt igår, va nog pga av de nervösa nerverna i kroppen att jag dels somnade så tidigt på kvällen och vaknade vid 5-tiden igår morse...

Kl.11 va jag klar och tog mig ner till BÄSTA morbror som skulle skjutsa in mig. Vet inte, men i hans sällskap blir jag så lugn, pratade på för fullt och skrattade trots att jag var SÅ nervös...

Hittade en bild på google som visar ganska exakt hur jag "ser" på en tandläkare...



Hehe ja...så då blev det ju självklart som ni vet narkos!



De va SÅ himla gulliga allihop så kände mig verkligen i goda händer! De vet ju att jag e superrädd så de placerade mig direkt i stolen, satte nålen och på 15 sekunder sov jag som Törnrosa! Vill INTE, ABSOLUT INTE veta vad, hur det lät och hur det kändes...jag e nöjd som det är :)

Vaknade dock upp en aning obehagligt :/ Fattade inte vart jag var och varför jag inte kunde prata...kändes som om jag kört några omgångar i boxningsringen - några sköna smällar i fejjan...inte så konstigt med all bedövning! Såg ut som om jag vart på en plastikklinik för att pumpa upp läpparna haha....Anledningen att jag inte kunde prata var att jag fortfarande hade slangen kvar i halsen, man blir ju intuberad under narkosen så den tog de bort - FY FAN!!! Var EJ skönt, spydde nästan på kuppen!! Så nu känns det som om jag är rejält sjuk, vilket jag som tur inte e :)

Resultatet blev jättefint! Trodde bara han skulle rotfylla de 3 tänderna och plocka bort tandställningen...men när jag såg mig själv i spegeln så va det SÅ fint :) Tänderna var vita, de hade tagit bort tandsten osv, känner mig som en ny Carran - nu vill jag le på kort igen, fram med kameran :)

Bästa Sami kom och hämta mig och jag somna som en stock här hemma hos familjen. Självklart vakna jag vid 2-3 tiden, lagom till Paradise Hotel och Våra Värsta År - repriserna och så hamna jag här. Tänkte jag skulle bli lite trött och skulle kunna somna om å det kan jag nog snart, ska lägga mg brevid min lilla Julia å bläddra i Vecko Revyn!

Sitter även och fnular på min födelsedag...
Fyller inte jämt men det är på en fredag och ett bra tillfälla att dra ihop alla :) Men vilka?? Och vart ska man vara?? Men MÅNGA är givna, så vänta in en inbjudan, NI vet vilka ni är :)

Samma sak gäller nyår...kul å inhandla klänning och etc. när man inte vet vart å vad som händer...hmmm, måste tas reda på!!

Så, nu har jag skrivit av mig, tack för det :)

/Natti Natt



Min sovkompis Julia :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback