Carran...

Hittade en liten kul grej på en väns blogg, www.jessicacr.blogg.se , så .jessica, jag härmar dig lite nu :)

OM CARRAN:



(Graciös bild va hehe, men e ju lite jag...hehe)

1. HAR DU:

Ett förhållande: Tyvärr inte :(
En bästa vän: Kan inte välja EN! Lyckligt lottad att ha många :)
Haft ett seriöst förhållande: Ja!
Dejtat en av dina bästa kompisar: Jupp!
Blivit kär vid första ögonkastet: Haha JA :)
Fått ditt hjärta krossat: Mmm :(
Haft ett one night stand: Hehe mmm...
Skrikit åt en lärare: Har temperament så...JA!
Sagt något och sedan ångrat dig: Ja tyvärr...
Ljugit för dina föräldrar om vart du är: Nope, är en ärlig flicka :)
Några smycken som kostar över 1000 kr: Nej!
Snusat: Ja!
Rökt: Ja!


2. DAGENS:

Klädsel: Jeans, svart + grönt linne och grön tröja över...
Smink: Som vanligt, eyeliner, kajal, matchande grön ögonskugga etc.
Frisyr: Uppsatt i en klämma!
Låt: Ingen speciell faktiskt eftersom datorn vart paj och på jobbet ere ingen vidare musik :)
Drog: Nope!!
Saknad: De ni ;)
Köp: Middag,cola, namnsdagspresent till mormor och "låtsas"-morfar och tangentbord + mus...
Humör: Ett STORT leende på läpparna :)
Godis: Iinget godis för min del!
Tanke när du såg dig själv i spegeln i morse: " Åh jisses" :)
Dagens vän: Jimmy :)


3. FÖRSTA:

Bästa kompis: Emma Österman
Bil: Senapsgul (hehe) Jetta 83:a, har den kvar men dock inget körkort hehe...
Kärlek: Sina Mostafavi, i 3:an på lågstadiet :)
Förhållande: Björn Nordén i 5:an :)
Husdjur: Hunden Diva!
Semester: Tror det var i Idre med släkten (som jag minns)!
Jobb: Städade Österåkers Dansstudio hehe :)
Piercing: Räknas hål i öronen? Isf var jag 5 år!
Konsert: Tror det var "Five" eller nåt haha...
Fylla: Ja ni, 16 eller 17...


4. SISTA:

Personen som sms:ade dig: Jimmy
Personen som du kramade: Jimmy
Peronen som ringde dig: Dennis
Personen som du ringde: Mammis
Personen du sa 'jag älskar dig' till: Mormor
Alkoholdrycken: Rosévin
Bilfärd: Kista - Åkersberga
Filmen: Hmmm, The Proposal tror jag...
Gången du grät: Förra veckan!!
Måltiden: Te med skorpor - mumma :)

5. SKULLE DU:

Våga hoppa fallskärm: Ja för fan, e iof höjdrädd men lite action måste man ha :)
Våga hoppa bungyjump: No no!!! NÅN gråns får det finnas...HUA!!!
Dejta någon med väldigt mycket tatueringar: JA :)
Kalla dig själv lycklig; Oftast...man har ju sina bra och dåliga dagar...
Hellre ta bilden än vara med på den: Vara med :)
Kunna gråta över en kille: Ja!
Kunna gråta över en tjej: Ja!
Ljuga för någon: Absolut inte...dock tycker jag en vit lögn kan va ok...
Kunna springa 50mil: På me joggingskorna ;)


6. VAD:

Gör du just nu: Kollar "Våra Värsta År" :)
Ska du göra imorgon: Jobba...
Säger du till dig själv: "GÅ OCH LÄGG DIG"!!!
Har du med dig in på bio: Nån jag tycker om!
Är det för färg på dina byxor: Olika
Är det för väder hos dig just nu:Kallt, blåsigt, grått och regningt, kul VINTER-väder va ?!?!?
Är det första du lägger märke till hos det motsatta könet: Ögonen och händerna.
Skulle du göra om du vann på lotto: OM det nu skulle hända så tar vi det då ;)

7. SAKER DU HAR:

En underbar familj och vänner!!!

8. BLANDAT:

Är du blyg inför det motsatta könet: Hehe nee :) 
Hur gammal blir du nästa födelsedag: 28 gamla år, MEN jag åldras med stil ;)
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan: Japp :)
Använder du huvtröjor: OJA!!!
Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar: Har sååå många tattoo-projekt sen en piercing i näsan skulle jag vilja ha...
Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta: Är en flexibel rackare som kommer överens med de flesta!!


9. VAL:

Solnedgång eller soluppgång: Solnedgång!
Sommar eller vinter: Sommar, Sommar, Sommar :)
Vilken ålder har varit bäst hittills: Helt klart 17-18 års ålderna, var då man körde hemmafester för fullt och skaffade sig så mycket mer vänner tacka vare gymnasiet!!
Sova på sida, mage eller rygg: Sidan!
Kramar eller kyssar: Båda Samtidigt såklart :)


10. JAG GILLAR:

1.  Mina nära och kära!
2.  Musik och dans!
3.  Djur!


11. JAG GILLAR INTE:

1. Rassism!!
2. Mobbing!!
3. Ego Människor och falska jävlar!!!!!

12. VAL:

Hemmakväll eller utgång: Beroe vem som är involverad ;)
Sola eller bada: Först sola sen ner i badet sen sola sen ner i badet...ja ni hajar :)


13. JAG ÄLSKAR: Min familj, mina sjur och mina kära vänner!!!


Ja, lite onödigt vetande om Carran som ska ta sig i kragen och lägga sig!!

NATTI NATTI!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback