Chai-te

MUMSFILLIBABA :)



Lovar, har BARA te i min kopp :) Men ack så söt bild :)

Och lika underbart väder e det idag oxå! Att solen kan göra en så glad,energn spirar...underbart :) Så nu ska jag dricka upp mit te och dra på mig städuniformen. Fram med herr dammsugare och hans fruga skurmoppen :) Deras barn dammtrasorna åker oxå fram :) Måste även plocka ner all tvätt som totalvägrar att torka...men NU är det torrt :)

Efter det blir det en sväng till centrum, posta lite julkort. Sen e jag på jakt efter ett par sköna skor...ska se vad vårt lilla centrum har att erbjuda, det brukar faktiskt finnas en hel del skor där tycker jag så får se!

http://jessicacr.blogg.se/ hade köpt ett par snygga skor (tycker vi hehe)...



Inga direkt "vinterskor" men etersom det inte blir nån snö i detta slaskland så kan de va riktigt snygga till ett par sjyssta jeans :) Ser ju såå bekväma ut!

Appropå jeans, Det MÅSTE inhandlas SNARAST!!! Danni och jag ska ta en sväng till Täbban imorn så får se om jag hittar några där :)

Nu ska ja ringa Bellan ang. mammas och pappas julklapp :) Det blir 2 biljetter till Rod Stewart 17/6 + bjudning på restaurang :) Hoppas det kommer gilla de :)

Näe, dags att ringa Bellan och sen på med städrocken...kommer vara helt slut ikvll, ska ju jobba!!

SATAN!!! Måste ju kirra matlåda oxå...jaja, de kirrar Carran ;)

Ha en UNDERBAR dag oc NJUT av solen medans den e här och tittar fram :)

Puss Puss Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback