Dålig update...

...och det finns en bra förklaring till det. Nån råkade nog spilla på min laptop som jag just fått (betalar av till Mallan)...gick inte att använda tangentbordet dagen efter sen braka hela datorn ihop :( Jag är oskyldig hehe, för färgade håret på Linda mm så jag å Linda spenderade större delen av "tjejkvällen" på toa hehe...Skyller inte på någon, trist att det skedde bara :( Så nu ska jag försöka hitta någon som kan leka "dator-doktor" så jag får tebax min vän :)

Var tvungen att gå ner till teknikmagasinet idag för att köpa tangentbord+mus...INTE vad jag hade råd med...men nu använder jag gamla datorn som e SEGARE än Jörgen :( Men funkar ju iaf :)

Annars har helgen vart KALAS!!!! Fredagen var UNDERBART mysig hihi...på lördagen kom ju tjejerna hit, inte alla mina tjejer men Mallan, Angie, Linda och Ana-Maria :) Var en KANONKVÄLL med massa musik, dricka, tjejsnack, sminkande och sen "sportan- shake - that - ass" ;) ME LIKE :)

Va btw i Kista Galleria med underbaraste Danni i fredags och fynda div. saker. Och det bästa med Kista - MATEN :) MUMMA!! Men gisses va jobbigt det va att ta sig dit, bävade för hemvägen tills pappa sa att han parkerar och lägger sig i "hytten" och slaggar medans vi shoppar. Har man en underbar pappa lr?!? JA!!!

Nu e jag så trött efter jobbet och mätt av alla skorpor så blir till att krypa upp i slafen *längtar*...



Love you sis!!


Kommentarer
Postat av: mallan

Gumman datorn funkade innan vi gick till sportan och innan jag gick på morronen...så det konstigt är det

Postat av: Carrie

Jag vet...men den har blivit värre stegvis...och "barnbvakts-pappan" sa att den successivt kan "braka" ihop...

2009-12-09 @ 01:05:03
URL: http://carwingirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback