helluuuu...

...mitt i natta!

Var så uppe i varv, fått en massa gjort och när man väl sätter sg till ro så pustar man ut och MIN klocka tickar på hehe !

Blev lite handlande idag tll lyan, lite julpynt och fint blev det :) Har bilder men ingen sladd :( Sen förbi jobbet och tömma mitt "smithkort", ORKAR INTE gå in på vad det e :) Efter det hämtade Oscar mig för att åka hem till dom och titta på Twilight. Och JÄTTEGOD mat fick jag, hemmagjorda chickenbits med ris och currysås...MUMMA!!!

Var lite spänd på hur det skulle se ut när jag kom hem, men mina rara bebisar hade skött sig utomordentligt! Julpyntet stod där det skulle :)

Va en riktigt trevlig helg (dock tokstressigt på jobbet :/). Hade tagit semester på fredagen för då var det tjejkväll på G...hysterisk kul :) Jag och Linda stod för en GIGANTISK pastasallad+efterrätt! Efter att alla var mätta och belåtna blev det lite youtubeklipp innan det var dags att dansa lite på Sportan vilket visade sig bli en flopp!! Dj:n verkade leva ett X antal år efter oss så vi la ner och gick hem. Men innan dess va det KALAS :)



Middagen verkade vara godkänd :)



Likaså efterrätten HAHA :)

Hade även en lite elak glasstävling, den som skulle "äta" fick stå på alla 4 och den som mata fick stå bakom...LIIITE rädd att Linda och jag kommer få igen hihi...



"Glassätarna" är redo :)

Vinnaren blev...



Eva :)

2:an blev...



Elin :)

Och sist men INTE minst..



Camilla :)

Och VAD vore en kväll utan Linda och Carro - FLUM?





Ja, vad säger man? KUL hade vi iaf :)



På lördagen mötte jag upp Filip och tog även denna dag en sväng till Sportan och musiken var suverän, likaså sällskapet :) Tack G-Son!!! Sen blev det en klassiker - STATOIL :P Sen när vi kom hem fick jag hjälp att sätta upp mina julstjärnor, tackar tackar :)

Söndagen blev det en stressig jobbkväll vilket ledde till att jag nästan somna framför filmen jag och Jimmy tittade på hehe, bra trött!

Så tror det e dags att nanna kudde nu så jag orkar upp och iväg att handla tvätt -och sköljmedel, har nämligen tvättid 14:00 och hopas även på besök av yngsta syster yster :) Vore såå mysigt!!!

TACK allihop som gjort att min helg blev som den blev! Kärlek åt er!!



Var ju för trött för att blogga igår DÅ det var 1:a advent så blir en bild inatt ist!

Och btw, GRATTIS Pernilla/Pillan till den söta sonen Ludvig!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback