Morrn Morrn

Såhär känner jag mig nu...



Somna sisådär 5 och somnade tänkandes på tvättid...vaknade för ca 1h sen tänkandes på...TVÄTTID!!!

Så knatade sakta ner från varma goa sängen ner till tvättstugan å det var som jag misstänkt...jag hade missat tvätttiden!!! Den va ju igår för bövelen!! Som tur var va det en rar lite dam där nere som var kvar så har slängt i 2 maskiner nu å hinner nog me 1 eller 2 till :) Ibland har man tur :)

Måste verkligen leta efter min kalender, annars blir det en ny...blir som handfallen utan den...

Kan ju bara säga att jag efter att jag fixat iordning här intar en nybäddad säng igen haha :) Men inte allt för länge, lite annat ska man väl hinna med. kanske hem till Malmskogen?!?

Hoppas alla får en underbar dag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback