Dagens ros

Snarare sagt DAGARNAS ROS - går till min underbara familj & mina underbara vänner som ALLTID ställer upp!!!

Jag tycker man alltför sällan säger att man uppskattar varann. För VAD  ,med stort V, skulle man göra utan dessa underbara människor??? Ja säg det!?!

Dom här dagarna (sen i lör) har familj/vänner vart underbara! Mår pyton men e hemma hos familjen & de servar mig, hämtar & kör till akuten, hämtar medicin, ser till att jag mår bra helt enkelt, så bra man nu KAN må :( Å mina vänner har ställt upp nå enormt genom gulliga sms, pratandes på msn/telefon å spelande på msn :) Haha, va kul Linda :) Roligast att jag vann 3ggr i rad HA!!! :)

Så denna ros är till ER!!!



Eftersom jag e så snäll (hehe) så får ni en till...dels för att den va så vacker :)



Tack för att ni finns i mitt liv!
Kärlek till er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback