Home again

Sveries förbannade jävla usla sjukvård spyr jag bokstavligt talat på!!! Har spytt i ett par dagar nu...tänkt på sjukvården era jävlar medans jag legat där på toan. Att tänka på e att de ej är sjukvårdens fel utan dessa feta äckliga politiker som sitter å tror att dom e nåt...BUUUU!!! Samma me hemtjänsten. Ta in nåra "besserwisser" å låt dom byta skitblöjor å stressa skiten ur sig. Då kanske vårdbiträdernas löner skulle höjas en aning. För SOM vi SLITER!!! Usch säger jag bara!!!

Ja iaf, så  kom jag fatiskt hem för ca 1h sen...helt sjukt asså, ska jag ligga hemma nu å fortsätta spy? Kommer för fan torka ut :( Jaja SKITSAMMA!!! Händer inget drastiskt så tänker jag hålla mig borta från sjukhusen ett BRA tag. Just ja, måste ta bort stygnen på måndag å har ett läkarbesök på tisdag men sen får det va nog!

Ligger här i sängen i sällskap av vovve-Julia i brist på att kunna sova. Ska surfa runt lite så kanske jag blir lite trött! Inte HELT omöjligt att jag skriver ngt mer :)

PUSS från den sargade Carran alias "kryckan" :) (Man måste se de positiva i det hela hehe ).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback