2009 är här!!!

Nu har vi kommit till den 5 januari på det nya året, otroligt vad tiden gått fort och vilket händelserikt år det varit me både det ena och det andra! Det bästa är nog alla nya vänner jag träffat :) Finns mycket mer men é för trött just nu för att rabbla upp allt :) Sen har det hänt mycket dåligt oxå...:( Det värsta är nog det som hänt på jobbet den senaste månaderna och som jag sitter och har ångest och grubblar över just nu...har som ni flesta vet vart sj.skriven pga detta och jag känner mig tyvärr inte ett dugg bättre förutom att huvudvärken släppt och jag slipper knapra dessa starka värktabletter och mer lr mindre ligga deckad dagarna i ända...MEN, det betyder inte att jag mår bättre pga jobbsituationen, det är OHÅLLBART och jag känner mer och mer för varje dag som går att min kropp inte pallar mer :( En människa är starkare än vad man tror men det finns gränser! Och som man brukar säga; Nu har bägar´n runnit över!!!  Men ska gå å lägga mig och läsa min nya bok, minns inte vad den hette men har bara läst ca 20 sidor och jag är FAST :) Så kanske jag "glömmer" bort skiten...

Nog med tråkigheter!

Jag, Bella, Oscar, Sara och Michael var ansvarig för nyårsfesten som blev mycket lyckat förutom alla fulla jävlar som gjorde till att det blev MINST 5 ONÖDIGA bråk + missförstånd :( Är absolut inte arga på er, inte nån utav er för när alkoholen spelar in och det iblan kan "råka" bli för mkt av de goda så styr man inte riktigt själv över sina känslor) ! Tycker bara det var himla onödigt och återigen kommer vi till min lilla bägare som rann över...jag é en sån person (som jag inte tvivlar en sekund på att alla e innerst inne) som vill att alla ska ha kul mm, men efter det 4:e lr 5:e bråket man fick gå emellan då även jag fick nåra blåmärken...då SRÄNGDES jag!!! Skrek högt att alla som inte gav fan i att bråka mm skulle jag personligen sparka i arslet åt helvettet!!! Nåt i den stilen, minns inte riktigt, va så jädrans förbannad...Alla vi ansvariga hade lagt ner SÅÅÅ mkt tid på denna fest och efter alla bråk/missförstånd kändes allt förstört! Men, det lugnades ner och vi (iaf jag) hade huuur kul som helst :) Va dock mindre kul att städa dan efter...Michael ropar på mig från toan å vill visa ngt...å VAD hittar vi där??? Jo, för det första ett totalt nerpissad golv med en toalettring mitt i allt men det som tog priset va fanimej ett par bruna kalsonger som nån snuskig jävel lagt i SKURHINKEN...Hallå!!! WHY??? Hahaha...Finner inga ord mer än "snuskpelle" (!!!)  hehe, de enda vi kunde göra va att asgarva åt de :D Men VEM slänger ett par snuskiga kallingar i en skurhink på en fest hahaha, inte alla hästar hemma där inte ;) Sen va jag tvungen att åka å jobba å de blev en lååång kväll kan jag meddela...

På fredagen så kom Mallan hit å vi satt å snacka skit sen kom Orren å Bellan å hämta oss för att åka hem till dom å spela lite spel å ta nån öl. VILKEN kväll, va längesen jag skratta så mkt :) Spela rappakalja å de kom fram de mest sjuka förklaringar man kan tänka sig :) Sen på lördagen hade vi tjejkväll hemma hos Bella, drog sen vidare till Sportis å sen gick jag å Ana-Maria på efterfest, hade gryyymt kul även denna kväll :) GIRLS GIRLS GIRLS, I LÖÖÖV YOU!!!

Hursomhaver, det känns (trots jobbet) som om att detta år kommer bli ett bra år :)

Har skrivit en liten lista, en liten önskelista skulle man kunna säga, lr ja, nyårslöften...men den får jag återkomma med, blev ett par punkter hehe ;)

Nej gott folk, nu ska gamla "Tant Hjälm" läsa den braiga boken en stund sen sova :)

NATTIKRAMAR

(den 8:e é det MIN dag hihi)

Kommentarer
Postat av: Carro

OJ, blev visst en hel novell :) Antar jag behövde skriva av mig ;)

PÖSS


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback