Hmmm

Har suttit och läst bloggar här nu en stund, kul för man kan lixom "hänga" me i varandras liv t. ex de man e nära vän me men kanske inte ses så ofta!

Men tycker fortfarande de känns lite konstigt att "öppna" sig så pass mkt i en blogg som faktiskt vem som helst kan läsa. MEN, det e ju sååå skönt å skriva av sig :) Sen tycker jag vi e MYCKET dåliga på att kommentera varandras inlägg!!! Alltid kul att få en liten kommentar :) Jag tycker jag försöker att kommentera så ofta jag kan/hinner för ibland blir det ju bara en snabbläsning typ innan man ska nånstans...jaja, så tycker/känner jag iaf.

Appropå att gå nånstans, imorn e de planerat att nåra av "Turtlarna" ska gå å träna, jag sa ja...känner mig frisk nu men efter att jag sa ja så hände en hel del...fick jobba över pga KAOS! De larmade fasiken hela kvällen+att vi fick skicka in en till sjukan...om inte den "apan" tar in en 4:e personal så säger jag upp mig!!!...kl:00 stämplade jag ut ist för 22...lite skillnad. Va helt slut, bara skaka och kallsvettades under senare delen av passet. Hur länge ska man orka? Så blev efter ett tag övertrött ist. Så Linda å jag bestämde oss för att mötas vid jobbet, gå till statoil å köpa lite chirre å sen gå hit för att snacka skit :) Men det jag vill komma till...ORKAR jag träna imorn? Om jag vaknar i tid så...JA, annars sover jag ut lite (kl e ju fasiken snart 7 på morgonen...) och fixar iordning här, ska ju jobba sen oxå :(

Hoppas jag vaknar pigg å allärt, för då blir det styrketräning och sen simning :) Ska ev sola me Linda OM jag hinner...

Tack för ikväll Linda...Va riktigt jädrans kul å se dig tappa hakan i knät HAHAHA

Nee, nu e de natti natti

KRAM!!!
 

Kommentarer
Postat av: emma

haha, jag kåänner igen mig.



Kul när man träffas ute så säger man något som hänt och får som svar "jo jag vet, jag läste din blogg" ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback