Roll on

Kan ju va bland de skönaste låtarna på lääänge...GO KID ROCK!!! Underbar låt...om ni inte hört den...knappa in er på youtube å LYSSNA!!! Den går iaf varm i min mp3 :)

Ikväll (fre) va de jobb som gällde trots att jag inte e helt frisk, men som jag säkert sagt tidigare, jag har fanimej inte råd att va hemma så pallra mig dit iaf, kom en halvtimma försent, TACK VARE SL!!! Skitbussar!!! Kvällen såg ut att bli kaotisk men den flöt på kanon :) Efter kneget begav jag mig ut på en prommis (självklart med "roll on" i lurarna hehe) till Bella & Oscar för att ha en trevlig spelkväll med Malin, Eva å Loula :) Tyvärr sluta kvällen inge bra pga  vissa saker...jag pallar inte mer :( Vet inte VAD det e med mig men mår SKIT med  STORA bokstäver! MÅSTE ta itu med detta snarast...´skulle ha fått skjuts av Loula hem men sluta med att jag vände och gick hem tebax till O & B...kände att jag behövde prata å gråta en skvätt hos min syster...

Så här sitter jag nu, ska ta å bädda soffan med MINA "zorro-lakan" :) å sen försöka sova! Är rätt trött efter allt gråtande så borde somna ganska snabbt, tar på krafterna att inte må bra :( ! Hoppas lör (idag) blir bättre! E sugen på att gå ut å dansa skiten av mig men ändå inte...vet inte vad jag vill, JO, en myskväll med en kille...som jag inte har...det hade vart den bästa medicinen just nu! jaja, det återstår att se, har en hel hög med underbara vänner runt omkring mig så jag klarar mig, TACK för att ni finns!!!

Dags att bädda å borsta gadddarna!

Natti / en inte lika glad Carro som annars...får se till att "Zorro" gör sitt jobb å "save me" ;) Neardy helmut :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback