Lite kläder

Jag har surfat runt lite å hitta lite snygga/coola kläder...Skulle inte sätta på mig allt utav det men man får väl drömma :) ?

Den här e ju bara sååå söt! En typisk klänning man INTE ser alla "kroppsvolanger" i :) Me likie :)


Den här är en liknande, oxå jättesöt!

Här är oxå 2 klänningar som liksom "döljer" figuren lite...ska fan ta å shoppa loss, har ju inga klänningar å jag ÄLSKAR klänningar å ett par snygga höga skor till :)


Här e 2 till, enkla men fina som kan bäras i princip närsom...


Och det här var bra NÅGRA av de jag hitta...

Hittade även 2 st jag själv inte skulle ta på mig men satan, coola va dom ;) 


Den här skulle jag inte tveka på 1 sekund på OM...OM jag hade kropp för den!!! Så nu ere HÅRDTRÄNING som gäller (kanske ska bli frisk först hehe)! Den e ju sååå grymt snygg i ryggen...

Kan inte rå för de men tycker den e asball ! Men skulle inte ta på den själv, men färgen å, ja, den e så annorlunda, sexig om inte annat ;) Men somsagt, snabbdiet, hårdträning å silikon, då kanske även jag skulle passa i den hihi...nej, det får va för min del ;)

Till sist hittade jag nu 2 saker till :)
Oxå jättesöt, för den som PASSAR i denna lilla tygbit hehe :)

Sen har jag, ni behöver inte hålla me mig, hittat ett par skor I WANT I WANT...

Hur coola som helst å ANNORLUNDA!!!

Nej men sttackars er som fått tittat/läst er igenom min "helt-plötsligt-modeblogg" :) Måste ju få variera sig ibland. Kan inte alltid va fräckisar, sjukdomar, hunkar å fyllehistorier ;)

LOVE YOU!

And Hey, give someone a BIG hug today, you never know when a person needed a hug the most!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback