M.J.

Nu har det vart hyllning för Michael Jackson heeela dagen lång...usch, hemskt :( Inte att de hyllat honom, snarare tvärtom, men att en sån ung och skicklig artist skulle gå och dö, det e inte OK! Och HUR han nu dog, ja det spekuleras det ju ännu i...sorgligt!!!

Säger bara R.I.P. Michael Jackson!!!

Valde denna bilden för det e så här jag vill minnas honom...inte som han såg ut nu på senare...stackarn, han kan inte ha haft det lätt :(



Nu har jag SEMESTER och den inleddes med en möhippa för Nettan :) Fy faen va kul det va!!! Ni skulle ha sett muppens min ;) Trodde jag skulle må piss eftersom möhippan ägde rum på en kryssning! Men vi satt å hällde i oss en jädrans massa rosévin på vägen mot Nettan å mot båten så jag gunga me ;) Skönt :) Vi hade en väldans massa bus & uppdrag hon skulle göra. sälja rosor, måla tatueringar å när vi skrek i visselpipan (vi hade en varsin) så va hon tvungen att skrika "Jag ska gifta mig" :)Va en del andra grejjer oxå :) Hon klara sig grymt bra å det var en mkt lyckad kryssning! Och TACK pappa för att du körde omkring me oss i 4h :) PUSS!!!

När vi satt å åt dan efter, blev bara Bella & jag kvar eftersom vi fastna i taxfreen så kom 2 killar å satte sig me oss. Drack lite Jäger (va skönt för började känna av lite "gungningar") Sen vare dags att stiga av, vi bytte nr, msn, facebook mm å sen så kom de till Berga :) Så jag var helt plötsligt själv med 3 killar :) Btw, de hette Henning(svensk), Mikael (svensk/Italiens) å så var det Dominique(Schweiz)...Jag laga mat åt dom å ja, Mikael hjälpte till, blev lyckat som tur va :) Efter det somna den ena killen i min säng, den andra halvsov soffan medan jag å Mikael satt å prata om allt å inget...PÅ ENGELSKA...haha, jag som e sååå dålig på de hihi :) Sen gick vi ut för att möta Malin å vi gick ju såklart till Sportbaren haha, men satan i gatan vad kul vi hade...den absolut roligaste helgen på LÄÄÄÄÄÄÄNGE!!! Tack alla inblandade :)

Nu tycker jag det ska bli fint väder så jag får njuta av min semester...vill ju typ dra till grönan, sola, bada, spela mingolf, grilla...ja ni vet...blir det fint snart så ska vi ut å segla me killarna :)

Neee. nu ska jag ta å hitta på nå annat, snacka skit me familjen kanske!? 

Hörs när vi hörs :)

Just ja, snart blir det av ;) WIIIIEEE...längtar :)

PUSSILUSS!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback