Nervös,ont & inte trött...

Inte så konstigt som jag sovit och vänt på dygnet...men den enda hjälpen mot kramperna och illamåendet har varit att sova...har dock (peppar peppar...) mått en aning bättre idag, fått behålla lite mat å dricka. Inte precis så att man blir pigg av att inte få behålla nån näring i sig...hade funderingar på att åka in igen MEN vad tjänar det till??? Man får ligga i kanske 10h utan att få träffa doktorn å när man väl gjort de, ja, då får man åka hem...

Så imorn, lr idag ons, ska jag träffa min husläkare så får vi se vad han säger. Om jag nu måste åka in akut så har jag iaf en bra grund från en annan läkare som faktiskt tror på mig!

Jaja, vi får se imorn...e för nervös å har för ont för att sova så sitter å laddar uppp album på F.B. Dock lite äldre för e hemma hos familjen å där har jag bara mina gamla kort kvar...men de e ju kul det oxå, tycker jag å säkert ni som e med :) MEN vad seeegt det går...tar skitlång tid å jag som har 0 tålamod...HUA...jaja, får väl surfa runt lite tills de e klart :) Skulle ju kunna gå å lägga mig å fortsätta imorn men e ALLDELES för envis för att "bara-låta-de-va" SKA de va, så SKA det va...ORDENTLIGT !

Kanske hörs senare lr en annan dag :)

PÖSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback