Full rulle...

Minst sagt hehe :) Började redan i onsdags med tvättnig å storstädning i lyan å packningen var i full gång. Vid 11-tiden satt jag, Bella, Oscar å Linda i bilen på väg in till stan för att hämta Niniz. Därefter bar det iväg, MOT VÄSTERVIK :) Hade hyrt en stuga, sååå mysig. Där skulle vi bo tors, fre, lör, sön.
Så här såg stugorna ut :) Somriga va!? Skulle inte vart hel fel me skinande sol som på bilden...hade iof ganska tur me vädret. sol alla dagar utom fre, då spöregna det å hagla :( Så blev en innekväll.

När vi kom å hade packat upp så åkte nåra å handla en brakmiddag, Jag, Bella å Oscar laga mat medans de andra fixa långbord å avnjöt kalla öl :) Tror vi tillslut blev 11 st vid middagsbordet där det serverades grillat kött, egengjord potatissallad me massa gott till sen vare PAAARTYYY :) Gick åt ett antal öl hihi :) Kändes dan efter om inte annat :) 

Som jag skrev tidigare så vart fredagen en lugn innekväll, till att börja med :) Efter ett tag så öppnades första berkan å man va igång igen. Denna kvällen bjöds det på gudomliga varma mackor. Tror vi höll igång till 3-halv 4 :) Sen vare bara å å slagga ett par timmar, Jag tog iof sovmorgon men väcktes av den där förjävliga "huligantutan" som Adam tog me sig...kan säga att jag å alla andra dog ett antal ggr under dessa dagar haha...hemska sak de där hehe :) Efter frullen å lite youtube:ande så var det dags, för framförallt oss tjejer att börja locka hår, fixa lösögonfransar, raka ben, ja...you name it :) Å killarna ni va såååååå fiiina!!!! Väl klara ställde vi oss utanför huset väntandes på en taxi som va en aning försenad...typiskt, inte fasiken vill man komma försent till ett bröllopp men vi hann...puuuuhh...

Jag trodde inte jag var den som skulle gråta men får ta tebax de :) När jag såg Frida & David, då föll tårarna :) Så kyrkobiten var väääldigt känslosam! Men ack så fint det var! Å Abbas sång...herrejisses så fint det var!!!  Efter själva bröllopet begav vi oss mot en båt me skumpa som skulle ta oss till Gränsö Slott där det bjöds på ytterligare skumpa i väntan på brudparet som kom i häst å vagn :) 
Lite mingel, leta upp platsen man skulle sitta på, hamna brevid Oscar å mittemot Faste å Bella snett emot...blev en middag på cirkus 4 h me en massa roliga tal, sånger mm. Efter det var det tårtdags yummy :) Sen vare bara å knat upp, se på bröllopsvalsen som var så vacker. Efter det var baren å DJ:n igång ;) Å om vi shakade!?!!! JA det gjorde nog fasiken ALLA :)

Dagen efter var det brunch kl 11 och pressentöppning. Vi gick upp halv 10, braaa seeegobert...kan bara säga att vi borde gått upp en timma tidigare. Faaaan vilken stress de blev på slutet, va sååå jädrans skitigt efter allt partajande mm...men vi hann även denna gång :)

Gissa om vi somna i bilen sen??? Jag å Nina somna innan vi hann ut ifrån Västervik :) Sen slockna Bella...stackars Oscar :)

Detta var ett oförglömligt bröllop som blir svårt att bräcka :) Även en underbar liten "mini-semester" som var kanon med kanon människor! Kul att äntligen få träffa Albins Marie som va urgo :)

TACK allihop som var inblandade!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback