Hejsan Hoppsan Fallerallera...

Ja hallå där folket!
Hoppas alla mår bra för det gör jag! Dock lite trött men det får man leva med ibland, allrahelst när man går upp 7 varje morgon, vilket jag inte behövt göra på 4 år...eftersom jag jobbat kväll...men kul me lite förändring i vardagen å andra rutiner. Kan t ex umgås med min kära syster Bella som jag faktiskt gör nu :) Fast jag e väl iof ganska osocial eftersom jag sitter här, framför datorn :) Men jag har ju ingen hemma i lyan å då får man passa på :)

Idag har det jobbats, gick upp 7 och trodde jag skulle jobba 8-16, men nix, 12.30 stod de i dagboken på jobbe, helt ok för mig för vädret va ju inte de sämsta :) Pallra mig hem å ringde Bellan, mötte henne, Kira å min lilla vovve Julia (hon löper så de e hundvakt). Sen begav vi oss emot kanalen å njöööt i solen. Faste kom förbi en sväng oxå å fick lyssna på vårt tjatter, stackarn hehe :) Å nu e jag här! Ska snart bege mig hemåt, upp 7 imorn igen...:( ORKA!?!!!??

Midsommar, vad händer då??? Ingen som vet ngt som vanligt förrän typ samma kväll...iof ska jag upp 7 på lör, jobba 8-17, sjysst tajming :( Men ngt vill man ju hitta på. E ju uppväxt me att midsommar liksom e den dagen man "välkomnar" sommaren...jaja, time will tell!

Imorn ska iaf jag, Mallan å Eva till Tompas å käka, e ju premiär för Tommys Tokiga...haha jaja, de e ju faktiskt tradition å sommar :) Hoppas fler vill haka på, ju fler desto roligare :) Å det bästa, jag e LEDIG på fredag!!!!!! Sen ere mördarpass i helgen, 6.45-17.00 e ingen höjdare :(

Det pratas om äppelkaka i vardagsrummet så ska bege mig dit å se om de blir nån lr ej :)

Ta hand om varann!!!

STOR KRAAAM



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback