Liiite bättre

Jupp, va hos läkarn i måndags och knät såg ut att läka som det ska så tog bort stygnet AAAJ men gick fort och det går nu lättare t böja på knät! E dock svllet som tusan och det har samlats vätska i så till att ha kryckan ett tag till...kul...Det enda var att m jag fortsätter ha så här ont så måste jag till en ortoped, gör rysligt ont, btw så ska jag hämta min "ispåse"...

Gick iaf och jobbade både måndag och tisdag, var sjukt jobbigt å hade sjukt ont efter när jag kom hem, men har inte råd att va hemma för det 1:a å för det 2:a så e jag en arbetsnarkoman :) E allt lite stolt över mig själv, kunde lika bra "passa på" att va hemma å ta de lugnt MEN that´s not me!!!

Just nu ligger jag i gästsängen hemma os familjen. Har tyvärr inte vart särskilt social, va sååå trött efter middagen så skulle BARA vila en LITEN stund. Vaknade halv 2 på natten hehe. Sötnosarna ville inte väcka mig, de tyckte jag behövde vila...så goa! Så här sitter/halvligger jag och vet inte vad jag ska hitta på, har msn:at lite, kollat facebook, läst bloggar å ja, nu skriver jag i min egna. Men sen blir det nog att stänga av här å försöka somna igen. Ska nog gå, när man har så ont (har skitont i allet oxå) så e det inte så svårt att sova, svårt att somna iof men ja, de löser sig! 1 lr 2 värktabletter å ispåsen behövs dock!!!

Just ja, kom faktiskt ihåg att ta me sladden hit. Sladden som man har när man lägger in bilder mm från mobilen, dom måste jag lägga in. Har rätt vidriga bilder på mitt knä å alla blåmärken som Danni hjälpte mig att ta för att visa försäkringskassan mm...ska INTE plåga er med dom...lr jo, kanske :)

Kanske skriver nåt senare annars blir det imorn!

Over And Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback