Måste oxå...

...få prata om TWILIGHT!!! Hehe :) ALLA pratar om denna film...



Inte sååå konstigt eftersom den e sååå grymt bra!!! Såg den i lördags natt, Sandra, Mallan å karln i huset somna...jag kunde bara INTE somna...va spännande, ovanlig...kan inte riktigt beskriva den, måste ses!!! Å nu när jag hörde att de kommer fler filmer...WIIIEEE :) Men vill läsa bckerna oxå...ett måste känner jag!

Sadra å Mallan va me ett tag i början å Sandra kvickna till i slutet oxå...jag propsade på att karln, Robert Pattinson såg bra ut, väldigt speciellt utseende, men de höll inte rikktigt med, vad jag minns. Sandra kvickna som sagt till i slutet å sa - Han ser ju bra ut! Hahaha jaaa, va ju de jag sa juuu :)

Linda sa nåt bra om hans utseende, minns inte riktigt, men ngt om att man verkligen ser hur han lever ut sina känslor...det e det jag gillar me karln ;) 

Här kommer några bilder på han :) Han ser bättre ut i filmen, när det "rör" sig..skön förklaring hehe :) Bjuder på den...:)

   

Från filmen...
Han ser läskig ut...men faaan, coolt utseende om jag får säga vad jag tycker jag :)



Så gott folk...SE DEN!!!!!!!!!!

PeAcE aNd LoVe


Kommentarer
Postat av: Anonym

den är ju helt underbar. längtar till nästa film kommer ut...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback