Saknar Dessi...


Min jobbarkompis e och gör något jag oxå kommer göra en dag i mitt liv :) Men mitt mål är att plugga upp min franska som jag faktiskt tidigare kunde nästan flytande och sen åka till Etiopen och hälsa på mitt fadderbarn. Och det lär ta ett par år innan det kan ske och de blir kanon för då är lill-tjejen Niyat lite äldre och kan minnas vårat möte :)

Desireé är iallafall i Guayaquil, (en stad, en by...ja, vad det nu är hehe) i Equador. Sååå coolt! Hon åkte i slutet av januari och kommer hem i slutet av juni...*längtar* :) Ni kanske udrar vad hon gör där?! Hon är där som volontär. Så hon bor hos en famil i Guayaquil och jobbar på ett Zoo där om dagarna :) Verkar ha det hur bra som helst, tur det :)

Fick lite bilder,tänkte dela med mig av...

På jobbet om jag förstått rätt...:)



Djuren måste ju ha mat oxå :)

Lite andra bilder...


Såhär trodde inte jag att det såg ut i Ecuador, jättemysigt!


Den här e ju bara sååå VACKER!!!

Hoppas jag en dag kan uppfylla drömmen med att göra nå liknade detta :)

Nu ska jag göra mig iordning, ska på ett läkarbesök tidigt å kan inte sova :/ Lite nervös tror jag minsann...

Händer ikväll???
Myskväll någon???
Hojta till då :)..Ja, PROMISE!!!

Pussiluss 








Kommentarer
Postat av: Linda

Yes Twilight på söndag?? Pusssssss

2009-03-14 @ 00:10:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback