Sen sist...

Ja, sen sist, måste ha vart i torsdags det...blev inringd att jobba, så jobbade från 20.30-22.30, lite sjysst klirr i kassan eftersom jag  fast anställd ;) Sen va de fre å jobbhelgen hade startat...dock va jag tvungen att sj.skriva mig eftersom jag spydde typ hela söndagen. Sen fick jag 40 graders feber, längesen jag mådde så risigt, sov 20h om dygnet, resterande blev lite filmkollande. 

Så typiskt att jag skulle bli sjuk just nu...kunde det inte ha väntat några dagar??? Ja, riktigt typiskt är det, eftersom Sandra e här nu men åker tillbaka igen på fredag em :( Hann iaf att träffas i lördags å på söndagen eftersom vi hade en liten efterfest...3 tjejer & 1 kille haha :) Va faktiskt riktigt trevligt :) Riktigt uppfostrad karl måste jag säga :) Å lille kissen han hade, den va ju bara för söt :) Vi tjejer somna i sängen medans mannen i huset somna på soffan :) Inte mig emot :)

Nej, hoppas jag mår bättre imorn (tors) så jag kan träffa Sandra min en stund :)

Ha det gott!!!

KRAM från Sjuklingen

Kommentarer
Postat av: mallan

jag måste verkligen se hela den filmen =P



ååååh den lilla katten max han va ju fööör söt, speciellt när han lekte med sandras armband hehe


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback