Hej igen...

Hemma å hälsar på igen som ni säkert förstår. Vart mkt jobb å möten fram å tebax så har inte vart å hälsat på på ett tag nu. Saknar allt å alla som har med mitt barndomshem att göra. Mest TRYGGHETEN! Alla saker man sett sen man va liten, gräsmattan man sprungit i vattenspridaren på et t X-antal ggr på somrarna, alla blommor som återkommer varje vår & sommar. Djuren, som förvisso kommer och går, det lever ju inte för alltid de heller (tyvärr), men Julia är ändå 8 år....finnas sååå många härliga minnen här hemma. Kan inte minnas några dåliga alls om jag ska va helt ärlig! Självklart är det bästa med att komma HEM ( det här kmr alltid va "hemma" för mig) är att få krama om sin kära familj. Snyft, va djupt det blev hehe :) Jaja, Sanning å känslor e vad det e!

Har inte gjort så mkt sen sist...mest det vanliga, jobbat på å umgåtts me härliga människor! Mycket uppskattat! 

Som idag, då gick jag å Linda till Tompas för att käka en burgare, satt där å käka sen kom en gammal klasskompis å sa hej, snacka lite me han. Vidare till Statoil, glass å skvallertidning skulle inhandlas. Men OJ, Linda glömmer köpa det hon SKULLE köpa, så vi går in på Pressbyrån där köper det hon från början skulle köpa :) MEN så kom ju Linda på att "satan va varmt det e me jeans" JA, det är typ 30 grader ute....så in på Lindex, inhandla kjol, byta om å JAAAA, ÄNTLIGEN får jag sätta mig ner vi bryggan vid sjönära å SOLA!!! Så jädrans underbart! Linda gick strax innan 2 men jag stanna kvar å Faste dök upp :) Satt där i solen å snacka massa skit tills det va dags för mig att gå å jobba å för Faste att äta. Vart en kanondag. Förutom läkarbesöket med knät på morgon, ramlade å slog upp de gamla såren på knär igen - AJ!!! Hoppas jag slipper infektion nu bara...och det lutar ganska mkt åt en operation inom den närmsta tiden...:(

Å nu sitter jag här, mitt ansikte,bröst å mina armar matchar så fint sååå med mitt knallrosa linne :) Är även lite smått irreterad över en del saker....bl.a. boendet i västervik. Drar ju dit på tors. Finns inte tillräckligt med plats har jag fått reda på NU så jag (efersom jag e singel...) får sova på soffan hehe, najs :) Mjae...Snälla Faste erbjöd plats i sin stuga tors+fre å de tackar jag gärna JA till! Sen på lör får jag väl hyra en egen stuga...utan vatten och avlopp haha :) Inte sååå kul om man liksom råkar behöva gå på toan mitt i natta som e en liiiten bit bort...NOPE...då ringer jag dig Faste haha :) Jaja, det löser sig säkert men känns inte riktigt OK att inte va "medräknad" (om man kan kalla det så) för att man inte har en partner. Har man det, ja, då e de ju givet att man har plats paxad....:( Skitsamma, jag vill inte utmärka mig som nån bitter *pip* för de e jag inte, e väl oftast väldigt glad å flexibel :) Men måste ju få "kräkas" lite oxå nångång :) Och nu har jag det! :) TACK!!  :):):)

Sovtime kanske? Får se....

Live Laugh Love



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback