Svenska i vardagen...

Mannens svenska i vardagen;

01. Jag är hungrig = Jag är hungrig
02. Jag är sömnig = Jag är sömnig
03. Snygg klänning = Snygg urringning
04. Jag älskar dig = Jag vill pöka nu
05. Jag har tråkigt = Vill du pöka med mig?
06. Ska vi dansa? = Vill du pöka med mig?
07. Kan jag ringa dig nån gång? = Vill du pöka med mig?
08. Ska vi gå på bio? = Vill du pöka med mig?
09. Får jag bjuda dig på middag? = Vill du pöka med mig?
10. Dom skorna passar inte till dräkten = Jag är bög

Kvinnans svenska i vardagen;

01. Ja = Nej
02. Nej = Ja
03. Kanske = Nej
04. Vi behöver = Jag vill ha...
05. Jag är ledsen, men = Du kommer att få ångra det här!
06. Vi behöver prata. = Nu har du ställt till det
07. OK, gör som du vill = Passa dig jävligt noga.
08. Jag är inte alls arg = Klart jag är arg, din idiot.
09. Vad du är uppvaktande ikväll = Tänker du bara på sex?

hehe, kan ju stämma till en viss del :)

Kommentarer
Postat av: Kristina

hahaha. skönt


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback