Det ILAR!!!

JAA, ni anar inte hur illa det ilar i mina tandsingar som åkte på en smäll för en vecka sen...:( Men jag antar att det är positivt, vet inte, men eftersom de har varit lösa från roten och nu är tillbaka, så måste det ju betyda att de har nån sorts "kontakt" igen?!? Haha, bra förklaring, men ni kanske fattar? De flesta av mina kompisar e ju vana vid mina lite konstiga förklaringar :)

Den här lördagen har vart riktigt seg. Kunde inte somna inatt pga tandvärken...så gick upp väldigt sent, men känns som om jag faktiskt skiter i när jag sover och går upp nu när jag har ont, huvudsaken e att det läker och jag tar det lugnt!! Så har bara blivit TV-tittande ikväll och så kommer jag även runda av denna lördag, med världens BÄSTA film...



UNDERBAR!!!

Hade jag inte vart sjuk lr snarare TRASIG, så hade jag säkerligen hängt me Bella & Co ikväll på Sportan :) Kristofer en gammal kompis från Västerås ringde Bella ikväll och sa - Jag, och Jocke är i Åkersberga om ca 45 minuter!!
Gissa om Bella blev chockad...för det 1a har vi inte sett röken lr hört av karln på ett x-antal år, för de 2a att de sitter i en Taxi, på väg HIT!!! Ganska otippat :) Så typiskt att jag inte kunde hitta på nåt med dom ikväll, men ser förjävlig ut och FÅR inte va ute och härja nu hehe :) Kommer fler tillfällen :)

Just det..nästa lördag, den 21/11, DÅ ska jag ut och härja :) Eller hära och härja...ska se på "New Moon" som Linda fixat biljetter till :) Tack! Tack!

Nej, nu vankas det film!!

/FREEDOM!!!












Kommentarer
Postat av: Linda

Jaa =) Längtar. Men du lite change of plans. Det är kl halv fyra ist för halv 7. hoppas det är lugna puckar??

Kraaaam


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback