Friday=Mys

Fredagarna har verkligen blivit en äkta "svenssondag" känner jag, verkar som att de flesta kör pizza eller annan färdiglagad mat, handlar hem läsk och snacks, tänder husets alla ljus å bänkar sig i TV-soffan för att, just dessa fredagar, se IDOL...Och inge fel med det, bara det att jag inte är nån "slentrian-människa"...vill ha lite action i livet, lite spänning..inte veta att på fredag då är det mys, lördag då festa man, söndag ligger man bakis och käkar onyttig bakismat, kanske en film me polarn...NEJ!!! Blir tokig!!!

Jag röstar för MYS hela veckan lååång istället!!! Gör allt det där du gör en fredag på en tråkig tisdag istället, jag har prövat, jättemysigt :)

MEN, måste faktiskt hålla med om att de e nå speciellt me fredagarna :)

Så nu ska jag göra som säkert alla andra i Svedala gör, titta på IDOL :)

Vem tror du åker ut?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback