Hundvakt,

kattvakt och kaninvakt, de e vad jag e just nu :) Mamma. pappa å Danni e på Eros Ramazzotti konserten, lite avis :) Skulle ha hakat på men kände att de va en del pengar att unga ut + ingen kunde passa vovvarna, Bella jobbar ju. Och tur i oturen att jag inte boka en biljett. Som jag känner mig efter fredagens äventyr...

Så nu har jag diskat, slängt in min tvätt i maskinen (bäst att passa på när man e hemma), hängt tvätt, tänt ljus i hela vardagsrummet (MYYYS) och hällt upp ett glas julmust, mumma :) Så nu e jag helt slut...puuuh...

Nu blir det en värktablett å lite häng framför TV:n. "Mammas Pojkar" och premiären av "Gee" står på schemat, å en massa mys me vovvisarna såklart!!! Ni anar inte vad jag saknar dom!!!

Hörs kanske lite senare :)

Kramis Carran!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback